Have a nice day!

vineri, 11 mai 2012

Not in the mood

   Not in the mood of beeing happy. Nu stiu ce ma tot englezesc atata ca doar am un mare 8 la engleza.

   ,,Love is from above."
 
   E perioada tezelor si ar trebui sa cer putina rabdare si inteligenta suplimentara sa fac fata, nu iubire. Desi I'm in the mood of missing boyfriend stuff.

   Te-am ingropat in curtea liceului, C. Iarta-ma. Dar era timpul. Nu mi-ai adus decat... nu mi-ai adus decat ce ti-am dat si eu. Si pentru asta iti multumesc. Acum putem sa ne stragem mainile prieteneste si sa iti zambesc fara sa ma topesc de dragoste cand ma uit la tine.

   Renunt la Dana din ultimul timp si revin la minunata Dana din vara si toamna trecuta. Incerc, cel putin. O fac pentru mine si pentru toti cei pe care i-am ranit. Nu merge sa calc pe cadavre fara sa am remuscari. Iubesc oamenii si nu mai pot rani. Vechea Dana zambea. Era fericita. Iubea. Vechea Dana spunea ca merita sa te trezesti pentru o zi in care ploua si pentru alta in care e soare. Ca merita sa traiesti fie si numai ca sa vezi florile inflorind, fluturii zburand, copiii alergand.
 

   Asta e Dana pe care oamenii o iubeau. La care oamenii venea. Asta e Dana e care eu o iubeam.

   Te iubesc, veche Dana, si te vreau inapoi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu