Have a nice day!

miercuri, 4 ianuarie 2012

Celui care-ai fost

                M-as fi inecat in tine fara sa-ntreb de noi
                As fi uitat de restul stiind numai de "doi"
                Ti-as fi sorbit privirea crispata, controlata
                Te-as fi lasat sa-mi fi prieten, frate, tata
                M-ai aruncat in ceata, in praf, fum de tigara
                 Ai lasat orice urma de "tu" din piept sa moara.
                 Nu cred c-ai inteles ca dincolo de mine
                 A existat ceva ce te-a-nteles pe tine.
                 Asa banal, si fad, copil perfectionat
                 TU nelasand vreodata un lucru complicat
                  Sa te distraga din lumea ta perfecta
                  Inca primesti acolo doar fluturi la croseta.
                   Dar ata... este clar ca se va destrama
                  Si-atunci n-o sa mai vrei papusi de catifea
                  Va fi tardiv cand vei dori raze de soare
                  Eu am iesit din tine iar ea.. culori? Nu are.
                   Te-as fi iubit probabil asa cum stiu c-ai fost
                  Acum.. sa iti explic... nea.. nu mai are rost!
                  Nu meriti niciun rand, asta e evident.
                  Citeste rar ce-am scris, nu prea e coerent.
                  N-am somn de la cafeaua aia idioata
                  Ca sa te vad pe tine am baut-o pe toata
                  La foc automat. Cum bei tu apa chioara.
                  Si eu beau apa, draga, dar... de-aia minerala.
                 
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu