Have a nice day!

duminică, 1 ianuarie 2012

Declaratie

                   Buna! Numele meu este George. I-am spart parola de la blog Vanessei deoarece.... vreau sa transmit ceva cuiva. Vreau, mai exact, sa spun o poveste. Povestea noasta. Asa cum a inceput.




                   Am vazut-o prima oara la un meci la Sala Sporturilor. Nu stiam cum o cheama, nu stiam nimic. Decat ca e un copil, un copil dulce care stiam ca daca va fi sa iubeasca o va face razand. E fata aia... "aia"...pe care fiecare baiat o gaseste la un moment dat si stie, din prima clipa cand o vede. Asa suntem noi baietii, stim de la inceput.
                   Am nimerit la acelasi liceu, clase paralele. Ne-am apropiat, evident. Nu ma intelegeti gresit, ca am asteptat atat. Nu sunt, recunosc, baiatul ala care frange inimi si a invartit o suta de gagici pana la ora actuala.Sunt cuminte, sau asa imi place sa cred. Am momentele mele in care exagerez, gen iau un scaun si vreau sa arunc cu el in posesoara blogului, dar de priceput ce sunt ma lovesc pe mine.
                    Deviez. Ideea e ca imi place tipa. Imi place mult.Nu e buna, sexy sau.. .adica o fi. Nu la asta ma uit. Sunt lucruri mult mai frumoase la o fata. De pilda parul ala al ei lung si ondulat. Si rasul.. Doamne! mor dupa rasul ei.
                   Ar fi fost mult mai greu sa ii zic face to face, nu ma intelegeti gresit dar daca esti baiat si citesti asta   sunt convins ca ma intelegi. Si tu probabil ai incercat dar fetele.. sunt asa.. sucite. Eu unul nu prea le inteleg. Sper ca Vanessa sa nu arunce cu monitorul in mine dupa ce vede ce am facut. Sper sa-si dea seama ca e un lucru nobil, demn de lauda. Si, cel mai mult, sper ca lui Aylin sa-i placa.

                                                                                                                     Cu drag, George









                 Evident ca am aflat ce a facut asta micu'.. da George, cine altu?! Dar am si eu cateva lucruri de zis asa ca sa trecem peste.

                 Primul Revelion inpreuna. Ce ar mai fi de zis? Statusurile voatre confirma: "Moarta", "Tireeeed", "Dorm", "Fucked up." Am petrecut asa, multi insi pe cativa metrii patrati. Nu o sa mint zicand ca ii iubesc pe toti 30 de colegi de clasa, niciunul dintre voi nu ar putea zice asta asa ca nu e de condamnat. Nici nu o sa ironizez fapul ca suntem sau nu suntem uniti. Asta depinde numai de noi si de ceea ce vom face sa consolidam relatia asta urmatorii ani. Din cate am vazut, nimeni nu s-a batut cu nimeni, nimic spart, rupt sau dislocat. In consecinta, a fost bine. Ne-am apropiat, probabil, mai mult decat am fi facut-o copiind sau sufland la ore. Nu au fost toti, dar cei care au fost conteaza. Si ceilalti, care nu am putut sau vrut sau orice altceva, sunt absolut convinsa ca vom avea ocazia sa petrecem si cu voi cu alta ocazie. Vor mai fi, fiti siguri.


                  Va multumesc ca m-ati acceptat. Singura fosta eleva a scolii 6, credeam ca voi fi stinghera si data la o parte. Pentru ca nu am crescut impreuna, pentru ca ascult rock si nu sunt tocmai colega ideala. ORICINE poate confirma. Va multumesc ca ne-ati facut loc tuturor, ca, in primul rand, pot gasi in unii dintre voi ceea ce poate am cautat ani de zile. Si ceilalti.. fiecare padure are uscaturi. ;)


                 La multi ani! Si, data viitoare, sa fie si mai bine, da? >:D<


                 P.S. Melodiile. Prima, pentru George si Aylin ( sper sa va placa,dragilor). A doua, pentru sufletelul meu si, poate, si al altcuiva.

               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu