Have a nice day!

marți, 29 iulie 2014

Cum de?

Tu vezi picaturile de ploaie si furtunile in fiecare curcubeu. Tu vezi crapaturi si zgarieturi pe geamuri, cioburi in ochelari. Tu imi vezi dintii strambi si ridurile de expresie, imi vezi semnele de buna purtare de pe genunchi.

Tu esti rece cand e vara si soare afara, esti rece cand plang, cand ma plang, cand plang din cauza ta. Esti batista uda si bagata in congelator pe care o apas cat pot de tare pe obraz cand ma doare maseaua. Esti aparatul dentar pe care l-as smulge cu clestele din gura uneori, ma faci sa simt fiecare terminatie nervoasa din gura, din corp. Esti sutienul pe care abia astept sa-l dau jos cand vin de la liceu, liniile rosii imprimate de patura in care adorm cu fata ametita de vinul pe care imi place sa-l beau joi seara.


Imi vezi sangele , ii simti gustul de fier si tot nu ti-e sila. Imi simti parul de pe maini si in loc sa lipesti benzi de ceara pe el ma iubesti si mai tare. Ma vrei si cand sunt nepensata, imi strangi burtica si coapsele intre maini si nu te deranjeaza.

de ce nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu