Have a nice day!

sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Time of my life

                                                                                                                             Motto:
                                                                                              ,,Gandeste-te la trecut numai in masura in care
                                                                                          amintirea iti aduce bucurie."       Jane Austen
                                                                          

                   "Nu te-am mai vazut niciodata asa euforica." Asta pentru ca niciodata nu am mai fost. O sa ma gandesc mereu la farama de trecut reprezentata de Balul Bobocilor deoarece amintirea imi trezeste mai mult decat bucurie. Vreau sa felicit si eu organizatorii....organizatoarele :P care au pus enorm de mult suflet.
                    Daca as lua-o cu "multumesc" as termina maine. Ideea e ca premiul e cea mai nesemnificativa parte. Adevaratul castig consta in prieteniile legate si in faptul ca ne-am distrat pe cinste. O sa multumesc doar celor mai importanti. Anume bobocii, care merita toate laudele si felicitarile. Astia 16 cei mai frumosi si simpatici bobocei din galaxie! >:D<
                    Nu stiu ce am spus, nici ce mi s-a spus dupa. Oricum a fost una dintre cele mai frumoase seri de pana acum. Sper sa mai am astfel de ocazii.
                    "Rosu, pentru ca ai castigat." Nu titlul de Miss, ci locul 3, incredere si experienta. A fost ultima etapa a copilariei, deoarece incep sa depasesc stadiul de boboc. Infloresc. Inflorim cu totii.
                     Nu mai am cuvinte. Stiu doar ca nu regret nimic, nici timpul alocat, nici volanasele cusute de mi-au sarit capacele, absolut nimic.




                                                       Felicitari, dragilor!


P.S. Cu "Time of your life" marchez fiecare eveniment semnificativ.



                 

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu