Have a nice day!

marți, 10 iulie 2012

Din bine in mai bine

Ce e mai bun decat un tort imens de ciocolata si capsuni? El.

Ce e mai bun decat el? El, cu fiecare zi ce trece.

Nu reusesc sa ma plictisesc de tine nici daca imi impun, nu m-as satura de tine nici daca as iesi la ora 5 ca soldatii, nu as pleca de buna voie acasa nici dimineata, nici a2a zi seara, nici niciodata.

Am asteptat vara asta mult, te-am asteptat mult. Si ai venit pe neasteptate, ai venit asa cum nu credeam ca o sa vina el niciodata. 

Ma trezesc dimineata cu tine in fata ochilor, adorm gandindu-ma la mainile, ochii, buzele tale. Nu regret niciodata  ce am facut sau am zis de fata cu tine, pentru ca totul e bine cu tine, totul e magic cu tine. Doar cu tine as face jumi-juma ciocolata, doar pe tine te-am lasat sa-mi ciufulesti parul si.. altele. Cu tine ma indrept spre iubire, spre orice e frumos si bun si nu am trait inca. Tu m-ai facut sa uit de ei, de ceilalti, de tot. Cand sunt cu tine esti doar tu si vidul. Ochii tai si vidul. Buzele tale si vidul. Mainile tale si vidul. Pe tine nu te-as schimba cu nimeni, pe tine nu vreau sa te inlocuiesc cu nimeni, pe tine nu vreau sa te pierd in favoarea nimanui.


Daca ar veni Dumnezeu la mine si mi-ar zice ca-mi da ce-mi doresc doar sa cer, ACUM i-as spune convinsa: ca restul lucrurilor le voi obtine singura, voi lupta singura pentru ele, doar sa mi te lase pe tine. De tine si pentru tine mi-e frica, o cariera si o facultate si bani ii fac eu in timp, dar pentru tine nu vreau sa pierd timpul, pentru ca regret orice secunda in care nu sunt cu tine, nu ma uit la tine, nu vorbesc cu tine, nu te tin in brate. E cel mai frumos inceput, e cea mai frumoasa vara, esti cel mai frumos TU.

Daca ar zice Dumnezeu ca mi-l da pe Lurch, sau Bon Jovi sau Ian Somerhalder i-as zice: Nu, multumesc frumos, doar pe R. Atat. Doar el.


Nu pleca, nu pleca, nu pleca.
Te rog, nu pleca. E din ce in ce mai bine pentru mine, din ce in ce mai bine cu tine. Promite-mi ca nu pleci. Promite-mi. 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu