Have a nice day!

joi, 5 iulie 2012

When I am alone with you

Nu voi face cine stie ce tragedie din asta. E doar vara mea, o vara ca oricare alta.


Noapte alba, ajung tarziu acasa
Nu mananc mancarea din cuptor.

Cand sunt cu tine toate stelele stralucesc pe cer mai mult si mai frumos decat o fac deobicei. Cu tine am stele.


Poate gresesc, poate nu esti tu. Poate totul vine din dorinta mea de a iubi.

Cand sunt cu tine incep sa simt fluturii dupa care tanjeam. E groaznic de greu sa redau ceea ce mi-e frica sa nu fie doar o amagire, o amplificare a unui lucru banal, la infinit.
Cand sunt cu tine e usor, e frumos. Cu tine e cald si sunt calda. Cu tine nu ma plictisesc,cu tine nu mi-e rusine. Cu tine uit de gura lumii. Cand sunt cu tine te vreau pe tine asa cum nu e voie, te vreau mai mult decat e corect, si nu e corect. Cu tine simt ce voiam de mult sa simt, dar nu cu tine.

Poate ma insel, poate nu esti tu. Poate totul e incurcat precum ghemele bunicii.

Dar cand sunt cu tine, tu esti lumea. Tu esti tot ce vad, aud, miros. Imi acaparezi toate simturile si imi oferi siguranta ca exista si bine si frumos in lume. Abia te cunosc, dar mi-e simplu sa iti vorbesc, sa te-ascult, simplu sa te inteleg. Nu ma plictisesti de moarte, nu-mi scoti ochii cu decolteul, ecuatiile la mate si biologia.Probabil asa esti tu deobicei, nu faci nimic deosebit pentru mine si asta-i farmecul. Obisnuinta, lejeritatea cu care dam drumul robinetului si lasam cuvintele sa curga. Poate sunt aici din simplul motiv ca ai nevoie de o simpla prietena, si te poti baza pe asta oricand.

Nu vreau sa simt ceea ce nu stiu exact daca simt, nu vreau sa simt nimic daca nu e reciproc. Nu vreau sa stau noaptea cu ochii in tavan gandindu-ma la fusta care s-a vandut si era ultima in stoc, gandindu-ma ce bine mi-ar fi stat cu fusta aia.

Poate nu gresesc, pentru ca deobicei nu gresesc. Adica, nu gresesc la scoala, unde totul e simplu daca ai avut un contact cat de cat cu materia studiata. Poate cu tine gresesc, pentru ca nu am gasit nicio carte cu numele tau pe ea.

Nu vreau nimic mai mult decat ceea ce merit, ceea ce am nevoie. Daca am nevoie de tine, te vreau. Daca te merit, te vreau.

Esti lumea mea. E usor cu tine e usor e usor e usor. Vreau sa fie usor, dar imi va fi greu. Pentru ca tu nici nu iei in considerare posibilitatea ca eu sa te vreau, ca tu sa ma vrei.


Cu tine vreau tot totul, pentru ca totul e magic cand sunt cu tine. Totul cu tine e un tort plin de stelute si fluturi. Si eu vreau stelute. Si fluturi. Si tort.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu