Have a nice day!

luni, 23 iulie 2012

Mirosul tau de scoici

Mirosul tau de scoici si buze crapate.

Mirosul tau de scoici era miros de sare si buzele crapate erau moi si umede.

Hai sa fugim odata. Sa ma ridici spre cer si sa-mi zici ca pot sa zbor, si eu sa te cred. Hai sa fugim odata, departe. Nu stiu unde, dar departe. Tu stii ca te visez noapte de noapte? S-ar zice ca te gandesti la mine noapte de noapte sau eu ma gandesc la tine sau ne gandim unul la altul.

Cu tine am lumea la picioare pentru ca lumea e mica cand sunt cu tine pentru ca tu esti lumea mea pentru ca lumea nu conteaza. Minciuni. Cu tine vreau lumea la picioare, cu tine totul conteaza, potentezi toate lucrurile la justa lor valoare.

Hai sa ne intindem pe o pajiste verde si sa ascultam greierii si buburuzele si tot ce zboara si se taraste. Tot ce respira. Hai sa respiram polen de albine, ca nu se supara, asa mi-au zis. Nu se supara pe noi pentru ca suntem frumosi si mici si dulci.

Ai fugi cu mine? Sunt doar povesti, nu-i asa? Sunt un copil care viseaza ca poate salva oameni si poate fugi cu tine departe. Cum sa fug si sa si salvez oameni in acelasi timp? Cum sa aleg intre tine si restul? Cum sa aleg intre EL si RESTUL?

Acum am ales. Acum esti tu dar nu pentru totdeauna. Acum esti tu si nu vor mai fi multi dupa tine, nu la fel de multi ca inaintea ta. Tu nu esti ca nimeni. N-ai cum sa fi etalon pentru ca asta inseamna ca as putea gasi ceva ca tine din nou, candva, dar nu. Ceva ca tine nu voi mai gasi din nou, niciodata.

Am facut la mate sa uit de tine. Ghici ce?! Dupa 2 ore de calcule si ecuatii am deschis laptopul sa vad daca esti on, am verificat daca am vreun mesaj de la tine. Atat am uitat: 2 ore. Atat.

Hai sa stam pe loc. Daca am fugi mi-e frica sa nu te pierd, sa nu ma pierd. Mi-e frica de ce e dincolo de fantana, de banca din spatele blocului, de scara mea. Mi-e frica de oamenii care mi te pot lua cat as zice "lol".

Si cu siguranta nu mi-as reveni la fel de repede ca dupa Olimpiada de Biologie, tu nu esti o insiruire de cuvinte si scheme, pe tine nu pot sa te invat pe de rost.

Mirosul tau de scoici era miros sarat de mare, buzele tale erau sarate de sare, si totusi, cand te sarutam era ca si cum mi-as fi bagat capul in borcanul cu dulceata.


Esti borcanul meu cu dulceata, esti pachetul meu de ciocolata. Si nu ma ingras oricat de mult as lua din tine cu mine. Ironic, slabesc. Ironic, nu ma mai satur. Acum esti tu, maine vor fi restul. Dar nu, nu maine. Candva.





2 comentarii: