Have a nice day!

vineri, 27 iulie 2012

Plecasem doi...

    Asa e cand vrei Basmul. Fetele dragute si cu peruci blonde care fug de-acasa cu 11 clase de liceu vai de mama lor, se intalnesc pe drum cu un milionar si pun laba pe el... asta-i visul american. "Pretty woman" e una la un milion. Eu ce sunt oare?

   Oamenii se schimba mai des si mai surprinzator decat hainele expuse in magazine. Alea-s in functie de sezon... la oameni.. dracu stie in functie de ce. Stiu doar ca vreau basmul si vreau sa pun laba pe Fat-ul meu Frumos atunci cand va fi si randul lui. Pana una alta, experiente de cacat si suturi in fund de la viata tot o sa-mi iau, m-am obisnuit sincer. Rutina palmelor peste ochi. Ca un fel de ma trezesc, ma spal, mananc, sut in fund, ma uit la serial, palma peste ochi, ma culc....

   E vina mea? E vina mea ca vreau tot tortul si nu doar o felie? Ca desi lumea mi se deschide la picioare nu ma satur cu o farama din ea? E vina mea ca vreau o cada si nu o cabina de dus? Ca vreau prunul si nu prunele, portocalul si nu portocalele? Ca vreau colectia de haine intreaga si nu o fusta ratacita?

  I simply want the fairytale!

  Si chiar daca am facut greseala de a pleca in 2, si chiar daca am ajuns acasa singura, dupa o ora, si chiar daca e doar un mic incident. inceputul sau sfarsitul, stiu ce vreau. Eram pe cale sa uit ce vreau dar mi-am adus aminte. Vreau tot totul! Pentru ca totul va fi magic cand il voi avea, ca si cum mi-as baga capul intr-un borcan cu dulceata... e magic, pentru ca stiu cum e sa-ti bagi capul intr-un borcan cu dulceata. E vara si e vara mea. Indiferent ce, cum, si in ce fel, e vara mea.

  Va veni si ziua mea sa stralucesc, si cand voi straluci, Edward Cullen o sa fuga cu coada intre picioare. Si Tinkerbell. Sau cum dracu s-o scrie.


  Am niste ochi de-a dreptu superbi. Poate nu sunt eu Megan Fox, dar e ceva de capul meu. CLAR. Clar. Vreau BASMUL!!!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu