Have a nice day!

sâmbătă, 6 octombrie 2012

Sweet life

Baby, viata asta este dulce, dulce...

Traiesc. Traiesc si nu asa pur si simplu, la voia intamplarii. Traiesc sa te simt cum ma saruti pe umeri cand pluoverul larg aluneca indiferent, traiesc sa te strang in brate cand te vad, atat de rar, totusi, traiesc sa ma musti de obraz cu caldura, traiesc.

Asa traiesc eu: cu tine. Cu tine rad, cu tine plang, cu tine stau seara pe banci zambind vinovat, pe tine te sarut  vinovata, cu tine TOT. Ma faci sa-mi fiarba sangele prin corp, devin un intreg cu tine, celulele mele isi pierd membrana, se amesteca. Esti nucleul ala imens, urias, iar restul lumii e doar putina citoplasma ratacita.

NU DAU NIMANUI DREPTUL SA MA JUDECE. Asa vreau sa traiesc, asa mi-e bine: cu tine mi-e bine. Pe tine te am no matter what/ when/ where. 5 minute cu tine si ziua are sens, viata are sens: TU esti sensul, directia, traiectoria. Tu imi dai viteza si timp, tu ma faci sa respir, tu esti aer curat in plamani, amidonul din cartofi, celuloza din peretele celular, tu esti gemul pe care-l intind pe clatite.

Fara tine n-as avea nici clatine, aer, nici cartofi prajiti. Tu dai gust, esti cea mai dulce sare, NaCl e mic copil pe langa tine. Sarea mea ca zaharul, multumesc. Ca existi, ca ma vrei, ca ma faci sa stiu sa traiesc, sa cred in mine. Nu mai am nevoie de vise, ma satur cu tine.

Te am oricand, te am pentru ca ne iubim, oamenii cand se iubesc ar trebui sa fie impreuna, asa ca noi.. Dar noi ne ascundem trist pe o banca obscura, de gura lumii. Nu avem curaj? Nu. Nu avem nevoie: de lume, de oameni, de nimeni. Cand suntem noi 2, tu esti lumea, eu sunt lumea, noi suntem lumea. Iti multumesc ca ai venit sa ma iubesti, sa-mi spui ca sunt frumoasa, sa-mi zici ca ochii mei verzi sunt superbi. Sunt frumoasa pentru ca sunt cu tine, nu pentru ca-mi iau decolteu sau platforme. Lumina, caldura, zambetul tau ma fac frumoasa. Sa nu mai pleci. Sa stai aici, sa ma iubesti mult mult de tot, sa ma iubesti non-stop. Iubeste-ma iubire, asa cum te iubesc eu. Mult. Enorm de mult. As putea umple un ocean cu iubirea ce ti-o port, dar atunci nu ti-as mai daru-i-o tie. Pentru tine traiesc, cu tine traiesc, multumita tie traiesc. Te iubesc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu