Have a nice day!

joi, 15 august 2013

Ziua Marinei 2013

Cam cea mai fun zi de vara asta.

 M.C. : "Mi-am luat casa. Singur am proiectat-o, iar acum stau pe wc-ul baii bucatariei din podul livingului. E atat de bine proiectata incat, daca nu gasesc camera copilului, fac repede altul. Am avut pana si sistem de securitate, da' l-au furat hotii.

             Am o cusca inalta, de vreun metru jumate, pentru cand vine socru in vizita. De asemenea, avem un caine asa periculos, ca nu intra nimeni in curte, de-aia eu si nevasta-mea dormim de ceva timp prin vecini. I-am dat otrava. Am vrut sa-i dau si cainelui, da mi s-a facut mila.


              Imi iubesc mult soacra. Cand vine ea, e prilej de sarbatoare. Imi iau patura si niste mancare si merg la padure. I-am cumparat o masa lunga, pe care sa stea bine intinsa. Pentru mult mult timp."


Daca anul trecut n-am inteles mare branza, ca erau vaporase si chestiute dinastea de baieti ce deveneau de-a dreptul plicticoase la un moment dat, anu asta as zice ca nu m-am plictisit deloc incercand sa nu ma duc la fund din cauza valurilor.

Vorba aia: La anul, aceiasi, oriunde. ^_^




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu