Have a nice day!

joi, 22 septembrie 2011

Camasa alba

 ,,Iubire fara continut
  Si numai forme care-nsala,
  Te vreau precum te-am cunoscut,
  In uniforma ta de scoala."


        Te vreau precum te-am cunoscut: in uniforma ta de scoala, cu pluoverul albastru peste camasa alba, cu parul ciufulit si zambetul care spunea "Am 15 ani si inca ma mai joc CS!"

        Doi ani de zile abia daca ne-am mai zarit pe strada, in vacante sau cine stie unde. Acum insa...

        Bluza e tot albastra, ca de, asa cere conduita, dar zambetul nu-mi mai dezvaluie nimic.. poate doar ca ai urcat cateva trepte, firesc, perfectionandu-te, maturizandu-te si alte alea. Te-ai schimbat enorm de mult. Poate ca nici eu n-am dat importanta, nu ti-am dat importanta... astfel incat mi se pare ca esti cu totul nou, ca nu mai esti tu, desi poate schimbarile sunt minore si aproape insesizabile pentru ce-i ce ti-au fost in permanenta alaturi. Nu mi se ofera ocazia sa ma apropi de tine, indepartand pelicula de mister enervant de subtire de care esti inconjurat. Inteleg perfect: diferenta de varsta, gandirea, idealurile pana si prietenii care ai naibii nu sunt deloc comuni, doar in mica mica parte, ne fac sa pastram distanta. Si lipsa sentimentului nu? Al dracu daca vrea sa vina macar din partea mea daca nu si din a ta sau vice-versa. O sa am grija sa nu citesti postul asta, stiu ca esti baiat destept si-ti dai seama. Si n-ai intelege nimic. In orice caz, nu ai intelege ce trebuie. Si oricum n-ai da doi bani pe tot ce-am zis eu aici. Ma voi explica. Cred ca cel mai bine e sa te explici, macar asa.. putinel. Sa fiu eu impacata cu mine, nu ca mi-ar pasa de gura satului.
          De ce ?

          Mi-am recitit jurnalul de vara asta, si am gasit niste versuri de Paunescu copiate in saptamana aia memorabila petrecuta la munte dintr-una din sutele de carti pe care le are matusa mea. Am gasit strofa asta si da, la tine m-am gandit. Si atunci, si acum.

           Cum tot am invatat la romana textul argumentativ, pe care profa mea ma invatase cu exprimarea opiniei, mult mai simplu spus, am nevoie si de o concluzie.

            Asadar (conector specific), Te vreau precum te-am cunoscut,/ In uniforma ta de scoala!!!


                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu