Have a nice day!

marți, 13 septembrie 2011

Hello, highschool!!!

  De ieri am inceput liceul. Suna banal si pueril dar asta e esenta. Voi dezvolta pe parcurs.

  12 SEPTEMBRIE:

  Cobor in fuga scarile blocului, pentru ca fetele deja ma asteptau. Am plecat ditai gasca de boboace din centru, inmultindu-ne intr-un hal de nedescris pana la posta. In curtea liceului era inghesuiala si niciun pic de organizare. Dar era fascinant sa-mi vad toti noii colegi care se uitau la mine de sus... la propriu :D. Nici n-am bagat de seama cand un coleg mai mare de la B-ul m-a salutat, ocupata fiind sa disting cate ceva peste capetele celorlati.
  Am murit putin de cald, ca si azi dealtfel, in clasa unde am facut cunostinta cu diriginta, prof de chimie. Apoi eu si Bianca, singurele din vechiul nucleu, ne-am vizitat vechea scoala,  unde am varsat cate o lacrima in amintirea celor ce m-au indrumat atatia ani, strabatand holurile familiare.

  13 SEPTEMBRIE:

  Asta a fost azi. Si sa fiu a naibii daca nu-mi prea place liceul asta cu holuri inguste si banci incomode! Inafara de profesori ca deja mi se par extraordinari, in sensul ca au fost deschisi si ne-au prezentat pe scurt felul in care vor decurge orele ( Abia astept!!!) pana si "dracii" mai mari s-au purtat frumos. Adica daca ar fi venit o pustanca la mine sa ma intrebe "La ce etaj suntem?" cand saracul LTNB are si el 2 etaje amarate, eu una cred ca m-as fi stricat de ras. Dar colega mea mai mare a fost o scumpa! :* Si nu doar atat, dar n-am primit nicio piedica, nicio galeata de apa in cap, n-a strigat nimeni "boboace"" sarcastic sau in sila..Bine.. nu e timpul pierdut si o sa ma opresc aici ca nu vreau sa dau idei nimanui.. ;) In concluzie, mult mai bine decat speram. :P

God bless LTNB! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu