Have a nice day!

vineri, 30 septembrie 2011

Tot

         Habar n-am ce culoare sunt ochii tai. Stiu ca esti muult mai inalt decat mine, ca te imbraci misto si ca nu esti tocmai un geniu.
         Cand esti in albastru, parca ar fi si ochii tai albastri... dar in tricoul ala negru pareau caprui... si in geaca alba al dracului de verzi. Ce ti-e si cu fetele ca mine, care nu-s in stare sa retina o culoare, dom'le!
          Nu te inteleg. Desi imi bat capul, nu te-nteleg. Apari-dispari, vorbesti-nu vorbesti. Cand nu te vad, imi atragi atentia. Cand ma holbez la tine ca la un Bon Jovi de 17 ani scoti telefonul sau te uiti drept in fata, parca ar fi ceva fascinant la capatul culoarului... :-@
          Din alea doua discutii puerile pe care le-am avut am inteles .. n-am inteles mai nimic. Doamne, ma super-enervezi! Ce ai tu si n-au restu, pen'ca's multe chestii pe care le au altii si tu nu. :P
          O sa o las balta, ca nu rezolv nimic. N-ai de gand sa raspunzi, asa ca te las in pace... da stii tu.. ziceam si eu asa... :-"

          E greu si frumos. E foarte greu si foarte frumos. Ma da e frumooos!!! Mereu se intampla ceva, mereu vezi ceva nou, mereu afli ceva. Asta am inteles eu din liceu dupa fix trei saptamani de cand a inceput.

          E un post scurt si fara pic de talent dar am pus in el destule chesti. + ca blogutul meu face o luna! :> LMA!! >:d<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu