Have a nice day!

sâmbătă, 1 octombrie 2011

Rece

           Stiu: mai rar sa scriu doua posturi unul dupa altul, ce e cu supradoza asta de sentimente traite mai din nimic. Nimic memorabil dar nimicuri care dau ceva frumos si trist... da, da, suna deprimant dar asa e. Astia mari pleaca la FACULTATE. Palatul ala magic care e la vreo 200 de km de aici( mersi colegu' de la B'u :>).
           Acum intr-adevar se termina vara. Pentru ca o iau cu ei acolo. Si o sa o imprastie pe drum. Si pana la anul, cand o aduc inapoi, mai e ceva... Cateva teze la obiecte la care pana acum nu eram obisnuita sa imi bat capul, Balul Bobocilor la care, apropo, particip ( nu stiu ce o fi fost in capul meu) poate si o Olimpiada- doua... POATE! E un imens urias POATE aici, aniversari si sarbatori si... Doamne ca multe se intampla intr-un an!

           Multe, si nicio farama din ele nu o sa o las sa treaca pe langa mine. Voi trai tot ce se poate,ca pana acum, indiferent de consecinte. Pentru ca deja sunt in stare sa imi asum tot ce mi se intampla. Regret ca am spus ce-am simtit. Ca nu m-am ascuns niciodata. Ca am lasat sa mi se citeasca scarba si indiferenta pe fata de cate ori asta am avut in suflet. Ca am comentat de fiecare data cand aveam dreptul. Ca nu pot sa-nchid ochii, chiar daca lumea ar fi mai frumoasa. Ca am incredere neconditionata in cei care ma inconjoara. Ca pot sa ofer tot ce mi se cere. Ca ma doare sa spun nu, ca ma simt vinovata pentru ce fac eu, ce fac ei, pentru ca ploua, e frig, pentru ca ala si-a rupt gatul si tipa nu si-a invatat lectia. Da, pe undeva e si vina mea. Incerc sa incetez cu asta. Serios incerc!

          Referitor la baiatul cu o culoare nedefinita a ochilor din postul anterior, cred ca o sa stau cuminte in banca mea, anume prima de pe randul de la perete, si o sa-l las sa-si traiasca viata aia plicticoasa in care nu stiu.. n-am ce cauta. Sunt prea complicata pentru el care pur si simplu banal. Cred ca asta e singura explicatie logica. Opusurile se atrag. Sau ma rog ar fi fost valabil daca era reciproc. Asa nu pot sa zic decat ca exceptia intareste regula. Tocmai la 10 jumate noaptea m-am gasit si eu sa filozofez de una singura!... Gabi imi zicea pe drept "Filozoafo!!"  chiar daca ma bufnea rasu cand o auzeam. Sa fie de la aerul asta de toamna, aerul asta rece care iese prin tine si se duce el stie unde! Vrajala artistica! Nici macar artistica!...

          Chiar vorbeam azi.. de dragostea aia mare, unica, o data in viata... Cum unii au sansa si ii dau cu piciorul si altii... altii stau si asteapta la rand... pana s-o gandi cineva si la ei... Sunt o fata buna! Chiar sunt! Vin acasa la ora stabilita, imi fac temele si in general invat cam la tot ce trebuie, Ma imbrac decent si nu vorbesc prostii ... mari :D Doar dinalea micuute :P... Respect, iubesc si visez. Perfect normal, as putea zice din neinsemnata mea experienta.

          Mi se inchid ochii. As pune niste scobitori intre pleoape, dar Tom si Jerry o sa zica ca plagiez. Si mereu am batut cu pumnul in masa ca originalul, ca unicitatea... ca dracu sa le pieptane! O sa las ochii sa mi se inchida si o sa ma fac ca nu vad romanul Agathei Christie. La un moment dat tot o sa trebuiasca sa-l citesc, il evit de prea multe zile si ce-o sa zica vecina?! Ca ce, asta e un plan diabolic prin care vreau sa-i desfiintez minunata biblioteca. :-@

         M-au nenorocit si astia cu Festivalul lor. Atata muzica n-am ascultat in 10 ani cat am ascultat acum in 2-3 zile.

        Serios mi se inchid ochii. Inchei  prin a spune ca dupa ce-i dau link Biancai o sa ma sui frumusel in pat.


        Bisous! :*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu