Have a nice day!

vineri, 14 octombrie 2011

Ceata

       Nu mai sunt flori, decat pe bluzele mele hippie. Soare mai gasesc doar in ochii vostri, dragilor. Nu mai pot sta noaptea sa ma holbez la stele, nu mai pot multe...

     N-am mai scris de vreo doua saptamani. Pe langa ca am fost ocupata cu liceul si repetitiile, colac peste pupaza mi s-a mai stricat si calculatorul :-@.

      Baiatul in geaca alba... :) Nu , nu e nimic important, simt nevoia sa-i pronunt uneori numele, atat. Numele ala oribil care-mi suna ciudat cand il repet de una singura in gand, cu voce tare prin camera sau il mai scriu pe vreo foicica care ajunge imediat in cosul de hartii.

      Cand mi s-a zis "Nu stiu ce cauti tu la bal." am avut senzatia ca tot Universul are ceva cu mine. Apoi m-am luminat brusc. Ma, macar in speranta ca mai pierd din greutate daca tot merg pana la liceu pe jos de atatea ori si topai la repetiti. Bineinteles, mai sunt si minunatele amintiri care-mi vor ramane si alte cacaturi.

     Stiu ca se intelege ca nu mi-a trecut de baiatul "ala". Eh, mi-a trecut. Pur si simplu simteam nevoia sa scriu ceva. Sa umplu spatiu mai degraba.

     Nu mai sunt flori decat pe bluzele mele hippie, care desi spalate cu Coccolino nu miros la fel de bine ca Vara. Vara miroase a Vara, nu a detergenti.

     Doamne, ce urata e lumea! Poate nu asta e cuvantul... e foarte diferita de tot ce credeam eu. Eu si Universul meu cu Feti- Frumosi nu se incadreaza in contemporaneitate, stiu. Deaia il si tin bine ascuns in mine. Ca mai scapa el si iese la iveala uneori, scuzoaiele mele.

     E ceva destul de scarbos din care nu stiu cum sa ies. Nu cred ca am intrat DINOU in "starea aia", dar e ceva dubios la mijloc avand in vedere ca melodia mea preferata e momentan DINOU "Creep" de la Radiohead. Daca cine cred eu o sa citeasca si daca cui cred eu ii mai pasa cat de cat mai mult ca sigur ca o sa-mi zica "Iesi din stare!!!" Nu eu sunt in ea. Ea e in mine.

       Daca tu, care citesti ai vreo idee cum si de ce sunt cum sunt, ma rog, pastrez-o pentru tine. This is it!

                                         As pune melodia amintita mai sus, dar mi-e mult prea lene.

                                                                              PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu