Have a nice day!

joi, 20 octombrie 2011

Lasa-te!

           Voi intra in miezul chestiunii ca o tipa practica si realista ce sunt ocazional. Imi cer scuze pentru varza pe care am facut-o azi, poate nu toata din vina mea. Dar nu conteaza. Am fix doua saptamani sa reusesc sa-mi iasa perfect ceea ce mi-am propus. Timp berechet! De cate ori mi-am pus in gand ceva, de atatea ori a iesit. Nu o sa fac exceptie acum. Desi ma doare deja spatele si picioarele de la tocuri, desi probabil imi va lua ceva timp pen'ca n-am pic de talent, desi sunt 70% stangace dupa calculele mele, o sa fac pe dracu'n cate parti va fi nevoie!


           Nu ma mai plang. Da, e greu, dar deja ma repet. Gasiti chestia asta in ultimele cateva posturi si probabil deja va e sila de ea. Asa ca nu o sa o mai cititi dinou prea curand. O sa o tin acolo in  mine.


            Daca mi s-ar fi intamplat ceea ce mi s-a intamplat ieri acum cateva luni, mai exact prin aprilie, cred ca as fi tremurat din toate incheieturile si nu mi-ar fi iesit nicio propozitie coerenta pe gura. Nu mai zic de puls care cu siguranta ar fi depasit mult limita normala.


            Insa a fost bine, na! Bine adica n-am simtit ceea ce banuiam ca voi simti. Emotie, fluturi in stomac sau alte chestii siropoase. Absolut nimicuta!

            Am de invatat. Surprinzator, dar m-am hotarat sa pun mana pe carte serios.Serios doar la ce ma intereseaza, evident. ^_^

           Cand m-am trezit de dimineata ceasul arata 7:07. Dar nu mai cred in asa ceva.

           Am cateva lucruri de facut, lucruri care mi-ar face bine. Nu, nu am de gand sa mananc urmatoarele trei saptamani chiar daca imi tremura picioarele. Daca e cineva curios ce am mancat azi, ei bine, un mar. Si azi, si ieri si pot continua.  A murit ala de la Apple si am ramas eu, vorba Alinei.

           Ma refeream la somn. Si la faptul ca data viitoare nu o sa mai ocolesc salonul. Chiar ar trebui sa mai trec si pe acolo.



                                             Aveti grija! Si ma rog, zambiti! :):):)

                           

4 comentarii: