Have a nice day!

vineri, 16 septembrie 2011

Mai repede!!!

  Mi se pare normal ca atunci cand te apuci de scris sa ai ceva de zis. La mine totul nu pleaca dintr-o explozie de inspiratie, ci pur si simplu un impuls, anume acela de a scrie.
  Asta am simtit ACUM. De ce? Voi incerca sa elucidez misterul, parcurgand fiecare "eveniment" petrecut in aceasta minunata zi de vineri.
  M-am sculat ca marea majoritate a colegilor pe la 7 dimineata si am ajuns buimaca de somn la liceu, unde am intrat in conflict si cu-n d'ala mai mare ca de, nu gaseam sa ma imbratisez cu sarbatorita decat pe hol si n-avea loc omu sa se desfasoare, ce sa-i faci, vina mea ca sunt mai mica.
  Ore asa si-asa, adica nu vreau sa-ntelegi ca nu se fac, se fac al dracului ca e un liceu care se respecta, dar vreau sa zic ca nu asa naspa cum se zvoneste. INCA imi place pe acolo, da vorba lui Vladi, care crede ca o sa ma lecuiesc eu de treaba cu liceul. Posibil. Am ascultat olecuta de Lordi si Nightwish in pauza mare, de care chiar imi era dor. :P Da cata muzica in 15 minute, sa fim seriosi.
  Acasa am facut ce face tot omul, lucruri banale, stiti si voi... si dupaia la stadion sa dam jos ciocolata mancata in ultimele cateva zile. Am facut 5 ture amarate, mai mult merse decat alergate... macar i-am amuzat pe astia :-J ca ciocolata aia nenorocita e tot la locu' ei, si am avut grija sa mai adaug, ca la Bal sa nu incap in rochie. Daca voi fi parte din acel Bal.
   Dar cred ca totul a inceput in momentul in care am ascultat Bon Jovi- Living in sin. Nu stiu de ce. Doar ca tot ce e interzis atrage. Nu generalizez, ma refer strict la mesajul melodiei. Desi s-ar generaliza foooarte bine.
   Vreau si eu cateva chestii. Suna absurd si inadecvat varstei dar il vreau. Mai repede!... Nu vreau chestii de-o vara, de o saptamana de tabara si chestii micute si dulci care fac viata mai frumoasa. Vreau o fericire permanenta, o dovada constanta ca sunt iubita pentru o perioada nedefinita de timp. Nu ceva vesnic, nu cred ca exista, ceva temporar dar natural. Vreau odata si mai repedeee!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu