Have a nice day!

vineri, 19 aprilie 2013

Cand inca iti pasa

E naspa. Serios, e cel mai nasol sentiment ever sa ai sentimente pentru cineva care e Meh.

E tarziu, si poate nu ar trebui sa scriu la ora asta,, ptr ca sunt incoerenta si ma repet, dar NU E UN CAPAT DE LUME SA ITI PESE.

Eu inca cred ca cel mai bine sa spui totul deschis decat sa te porti ca si cum tot Universul are ceva cu tine, sa ignori oamenii fara motiv si toti din jur sa se simta vinovati ca si cum ti-ar fi facut vreun rau imaginar. Eu incetez sa ma simt vinovata ptr toti cei care refuza sa se explice. Ok, ma doare cand ma ignori, desi nu pare, desi rad, ma termina inauntru. Dar e problema mea. Nu o sa fac din asta o drama a umanitatii.

Eu pot sa traiesc si cu, si fara. Pentru ca Doamne Doamne are grija sa tina oamenii in viata mea atat timp cat am nevoie de ei. Dupaia, la revedere, si multumesc pentru lucrurile pe care le-am invatat de la voi. In schimb, sunt exceptii.

Exceptiile. TU.

Tu nu stiu. Tu nu. TU PUR SI SIMPLU NU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu