Have a nice day!

joi, 11 aprilie 2013

Cuvinte

Zidurile stiu cat am iubit.

E ca si cum cuvintele s-ar fi suit in primul tren si ar fi fugit sa se inece in mare. Iar eu am ramas in Gara in papuci de plastic si afara ploua si mi s-au udat picioarele si marginile de la pantaloni.

Nu stiu cu ce se mananca realitatea, daca trebuie sa o iau cu paine sau cu carne, pentru ca daca e asa e problema, eu nu mai mananc nici paine nici carne. Daca fericirea ar fi o salata cu ulei dinala normal si cubulete de branza eu as fi cea mai fericita persoana din Galaxie.

Cuvintele s-au suit in primul tren, si primul tren e trenul de 8:03 care merge la mare, si trenul ala are intarziere. Cuvintele mele au coborat si au luat-o pe jos pe langa calea ferata spre mine. Cuvintele mele.


Cuvintele mele stiu cat de mult s-au invartit in jurul unui singur lucru, centrul Universului meu, nucleu celulei. Daca lumea mea ar fi o hematie, tu nu ai exista.

Eu nu cred in a astepta ca lucrurile sa iti pice din cer, sa te loveasca fericirea ca un TGV fara ca tu sa nu faci nimic, eu cred ca trebuie sa dau cu pumnii in stanga si in dreapta daca vreau ceva cu orice pret. Daca lui Newton marul i-a picat din copac, eu stiu sigur ca trebuie sa ma catar printre crengi dupa fructe.

A iesit soarele, a plouat, a fost frig si ceata si cald si lumina si bezna.

Eu cred ca sunt lucruri si mai triste decat noi doi. Unii oameni nici macar nu stiu sa se pastreze unul pe altul, altii nu inteleg si nu au rabdare sa inteleaga, iar pe unii ii despart sute de kilometrii. Stiu sigur ca o sa ramai in viata mea atat timp cat vom mai avea nevoie unul de altul si acum, in secundele astea  in care scriu, avem nevoie sa fim constanti si sa fim alaturi si impreuna.


Cuvintele mele au ales sa formeze propozitii carora tu le dai sens, fara sa ma intrebe pe mine. Tu esti tot ce aud, simt, miros, imi acaparezi toate simturile si imi oferi convingerea ca exista si bine si frumos in lume. Daca eu am o sansa sa cred in ceva, daca imi iau seva de undeva, acela esti tu.

 Cuvintele mele au dreptate. Cand sunt cu tine lucrurile pe care le spun nu le spun aiurea, tu intelegi si asculti si imi raspunzi exact cum mi-as dori. Cuvintele mele te-au ales pe tine.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu