Have a nice day!

vineri, 12 aprilie 2013

Sunt recunoscatoare

Sunt recunoscatoare pentru fiecare clipa din viata mea mica si deloc banala. Pentru toata iubirea ce mi-a fost oferita fara nimic in schimb, fara frica, fara asteptari, iubirea curata.

Cand ma gandesc cat sunt de mica si cate lucruri pot sa fac de aici de jos, nu pot decat sa fiu recunoascatoare, pentru ca as muta si muntii daca mi-as dori, si ar incepe furtunile pe mare, pentru ca mereu a inceput ploaia cand eu am plans si am plans cu ploaia batandu-mi in geam.

Sunt recunoscatoare pentru magia traita, pentru stelele pe care le-am avut si le voi avea din nou, pentru soare, pentru ca mereu e soare in fata blocului meu si pentru ca soarele ma umple de fericire, lumina imi curge prin vene si sunt usoara si pot sa ma ridic deasupra muntilor si marilor si furtunilor. Deasupra cerului si norilor.

Sunt recunoscatoare si imi plec capul in fata lucrurilor si oamenilor MARI, in fata iubirii si a rabdarii, a linistii si a diminetilor. Pentru cum se astern cuvintele pe foaie si cum se amesteca culorile, pentru fiecare rochie pe care o am in sifonier si orice pluover facut de bunica. Pentru EL. Si El. Si... el.

Pentru muzica si poezie si ciocolata, pentru cum arat si pentru ochii mei verzi si parul lung.

Sunt recunoscatoare ca am totusi timp sa visez si sa iubesc, sa citesc cate o pagina dintr-o carte, sa scriu povesti, sa traiesc povesti. Ca nu m-am schimbat, doar am evoluat. Ca primesc sanse, ca Dumnezeu ma iubeste incredibil de mult. Sunt recunoscatoare pentru locurile in care am avut ocazia sa ajung, oamenii pe care i-am vazut, pe care i-am facut sa zambeasca macar. Pentru fiecare nanosecunda de fericire oferita voua,  caci eu am trait si traiesc ani de fericire, nu doar clipe.

Pentru ca sunt un om bun, si sub nicio forma nu as putea sa fiu rau. Ca nu uit sa traiesc, sa scriu, sa cant, sa dansez, ca inca am castelul meu din nori si jucariile de plus, ca nu mi-e frica de nimeni si de nimic, ca pot sa imi asum lucrurile pe care le fac, ca nu ma pierd pe drum. Sunt recunoscatoare pentru fiecare farama de viata asa cum am trait-o pana acum, pentru felul in care imi bate inima, pentru viata care stiu ca ma asteapta si mai departe, de azi, de maine, pana la final.

Sunt recunoscatoare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu