Have a nice day!

joi, 28 iunie 2012

Ce anume imi doresc la fel de mult ca aerul

       Inca nu stiu. Pentru 16 ani ai mei multi ar zice ca am tot ce mi-as putea dori: familie, haine cacalau, o prietena buna, care plange si rade cu mine indiferent de ora din zi sau din noapte, siguranta zilei de maine, pretendenti ca toate pustoaicele si alte chestii.

      Dar inca nu stiu ce imi pot dori la fel de mult ca aerul. Si, pentru ca doar ce am ironizat un cretin la telefon care cerea explicit sex, sarmanul, si pentru ca e 12 noaptea si eu am ceasul biologic programat Dumnezeu stie cum, o sa filozofez.

     1.O iubire dincolo de limitele posibilitatii mintii umane de a o intelge. O iubire dincolo de spatiu si timp. O iubire poetica, unica, inaltatoare, demna de a fi numita iubire.


    2. O cariera stralucita in medicina: multe creiere de taiat, multi oameni de salvat, fata mea pe autobuze si cladiri. Who cares?! aaa, aici vin banii. MUUUULTI!!!

    Atat?

   Inca nu stiu. Incerc sa aflu zilnic cine sunt dar actiunea cotidiana ne impiedica sa ne acordam timp noua insine. Nu ma refer la timpul fizic, gen exfoliat, hidratare, manichiura, pedichiura, pensat, coafat, epilat si alte chestii mai mult sau mai putin "de fete".

    Timp sa luam un ceiut cald in mana, sa ne bagam in paturica pufoasa si roz, sa inchidem usi, ferestre, orice ne conecteaza permanent cu exteriorul si sa zicem: Cine sunt?


     Eu nu fac asta, pentru ca nu am timp. Faptul ca intre 2 episoade de House, mai caut sensul vietii, nu ma ajuta cu nimic pe termen lung.

    Dar v-as ruga sa nu faceti ca mine si sa va intrebati: Ce anume va doriti la fel de mult ca aerul?





    Mai mult aer?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu