Have a nice day!

sâmbătă, 30 iunie 2012

Poveste fara rost

Nimanui nu-i mai pasa de reguli. Nimeni nu mai respecta femeia. Nimeni nu-si mai are prioritatile puse in oridine. In fine, poate doar el. Un el ce a trecut prin vara mea ca un tren dinala japonez super smecher cu viteza luminii. Insa mi-a patat imaginea ca si cum ar fi aruncat cu o galeata de smoala pe mine. Macar m-a retrezit la realitate. NU TOT CE ZBOARA SE MANANCA. Si in spatele oricarui simpaticut dragut mediocru "indragostit"se ascunde un dependent de gasca si incapabil sa poarte o conversatie la un standard cat de cat...

Scuzele mele, E. Nici intr-un milion de ani Piggy al nostru nu o sa ajunga la nivelul tau. Piggy sper sa fie taiat de Craciun cum e traditia. Si, ah, ca nu-s inca medic, ca daca bag acuma bisturiul in el se considera crima.

Nu-l urasc. Sincer, mi-e mila de el. Mi-e mila de mediocritate, de dependenta de oameni, de incapacitatea de a te simti in largul tau cu o persoana de sex opus. Cine stie, totusi, ce-o fi "aranjat" el de curand?

Eu sunt bine, multumesc! N-am apucat sa ma-ndragostesc sau alte cele. Fizic, e un frumusel si jumatate. Decojit, pute. De-mi dau lacrimile.

Am si eu ochi verzi, par lung si tate. N-oi fi tocmai Angelia Jolie sa se faca par cand ma vezi sau sa te ineci in bale, dar...

Fac ecuatii la mate! Si mananc biologia! Am zis ca fara dragoste si deja am inceput cu baietii. Scuzele mele, ca fac exact opusul. Fara dragoste, dar cu baieti. Ce ar fi, dragoste, dar cu unul singur? Ca as indrazni sa-l contrazic pe pretenashu AleX: Dragostea-i in maxim 2, bro!

Poate ca tot nu-i momentu. Dar ma respect atat de mult incat nu-mi incalc principiile pentru nimeni niciodata. Stiu ca ti-am dat ignore si ca te-am blocat si asa mai departe, ca sa nu- ti mai vad numele/ fata/ postarile/ orice legat de mutrisoara ta, dar, daca intamplator te fute grija ce mai fac, iti multumesc pe aceasta cale ca te-ai carat din vara mea. Ar fi fost o pierdere de vreme. Si cum noi 2 avem o poveste, si cum sunt darnica la 2 dimineata cu epitetele....


Stupid boy meets smart girl.
Smart girl meets stupid boy.
Cute boy meets cute girl.
Cute girl says cute boy is stupid.
Stupid boy says that he loves stupid girl, not smart girl.
Smart girl says Go fuck yourself, stupid boy!
Stupid boy thinks sth like "selfih, hypocrite, manipulative, unusual, pain in the ass smart girl"
Tragem linie si adunam. Smart girl meets another boy. Stupid boy is still fucking himself.


Ma joc de-acum.
Miss u, A.!










                                       


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu