Have a nice day!

sâmbătă, 15 septembrie 2012

I'll see you...

House season 1 ep Cursed.

Tatal lui Chase vine sa-l vada pe Chase pentru ultima oara, deoarece are cancer la plamani, faza terminala. Chase nu stie. Chase isi ia tatal in brate. Dana plange.

Luni incepe scoala. Liceul. Clasa a10a. Nu stiu daca sunt gata sau nu, emotional vorbind, dar voi afla. Defapt, trebuie.

Am oameni pe care daca i-as pierde, ar fi ca si cum mi-as pierde mana dreapta sau ochii. Am oameni pe care nu vreau sa-i pierd, pe care nu concep sa-i pierd. 

Vreau sa ma bata cineva pe umar si sa-mi spuna cat de minunata, extraordinara, magnifica sunt.

Vreau sa cred ca daca totul in jur se prabuseste, se distruge, eu o sa ma ridic si o sa calc cu indiferenta prin praf fara regrete, fara reactii adverse la "viata".

E vorba de alegeri. Nu exista bine si rau, exista ce alegi. Indiferent daca alegi ciocolata sau vanilie, daca alegi   deodorant lichid sau spray, daca alegi sa porti fusta sau pantaloni, spaghete carbonara sau bolognese, daca alegi sa pleci sau sa ramai in tara, tigari normale sau electrice, Zara sau Stradivarius, Glow sau H&M,  chiar daca alegi sa mananci o prajitura sau 2, 3, 4,...n, luciu de buze sau ruj, evazati sau pana, oja sau lac de unghii, sa iubesti sau sa urasti, sa iubesti femei sau sa iubesti barbati, indiferent ce alegi, exista consecinte pe care, ca oameni maturi ce suntem, le suportam cu capul sus si privirea inainte.

Mi-e frica. Mi-e frica de orice misca, zboara, se taraste, inoata. Mi-e frica de orice imi poate dauna, fie si in cel mai nesemnificativ mod, aparent vorbind.

O sa trec prin viata cu servetele murdare de lacrimi in spate, cu zambet in fata. O sa fac un pas si inca unul si inca unul, ca in '98 cand mergeam cu premergatorul meu rosu pe aleea din fata de la Incaltaminte.

Doar ca nu mai am carlionti si scutec, am depasit faza "aia". Si acum nu rad decat la glumele bune.

Nu ma entuziasmez ca-ncepe liceu, mi se rupe practic de 90% din materii, dar pana sa ajung sa tai oameni cica tre sa stiu si in ce tara sunt Pirineii. Desi traiesc bine- mersi si fara ei.


Vara asta mi-am facut de cap cu mai multi baieti decat in toti anii precedenti. GATA! Il astept pe Fat- Frumos. Sa vina cand are el chef, de preferat muult inainte sau imediat dupa teze.

O sa mananc matematica si chimie si biologie si limbi straine PE PAINE. Restul... sa le-nvete si altii.
Ii multumesc Lui Dumnezeu pentru momentele faine pe care le-am trait, pentru faptul ca acum stiu ca printre oameni rai se afla si oameni buni, si, ca oamenilor buni li se intampla, ocazional, lucruri bune.

Sa-nceapa! Come to papa, 10th grade! B-)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu