Have a nice day!

sâmbătă, 1 septembrie 2012

O prima zi de toamna frumoasa!

Cu urarea asta mi-am inceput ziua. Cu urarea asta mi-am inceput toamna. A fost vara mea, dar toamna nu-mi mai apartine. Desi...

Am baut suc de mere dinala facut la storcator si era acru si mi se acrise toata gura. Mere. Toamna.

Vara asta nu a insemnat doar R. Evident, a fost mult mai mult de atat. A insemnat evolutie in ceea ce ma priveste, a insemnat sa-mi fac de cap, sa pierd timpu, sa fiu plecata non-stop, ba pe la plaja, ba pe la sat, Galati, tabara in Grecia. Sunt jalnica. Stiu ca e ceva trecator, atat de trecator incat sper ca ramane acolo, cu vara lui 2012, nu ma bantuie in toamna, pentru ca nu stiu cum m-as descurca. Am alte probleme, de matematica si biologie in general, si din cauza lor deja bag in mine prajituri si ciocolata si tot felul de bunatati, ca de, fac efort, ma consum, am nevoie...

Nu vreau sa scriu mai mult decat e nevoie, avand in vedere ca lumea nu e proasta si ar face legaturi. Deja m-am cam dat de gol. Nu regret mai mult ca deobicei faptul ca vara s-a sfarsit, dar nici bine nu-mi pare ca-ncepe nenorocitul ala de liceu. Insa ma consolez la gandul ca mai am doar, DOAR 3 ani. Si e mai simplu sa ma ridic din pat a 2a zi, stiind ca se va termina, si ca voi pleca, si ca voi intra in viata de-a binelea.

X. Numele lui e X si a facut parte din vara mea. Draga X, u stupid idiooot! Sper sa-ti arunce cineva un tampon ud in cap. Sau chiar FOLOSIT. ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu