Have a nice day!

vineri, 2 noiembrie 2012

Cliseu

Din farame de soare mi-am construit singura o vara de vis, o vara de poveste, magica, demna de un film.

Din picaturi de ploi si petale de trandafiri imi zidesc toamna, o toamna de foc, o toamna de aur.

Nu-mi doresc sa dau timpul inapoi, nu-mi doresc sa fiu vesnic tanara si frumoasa si fara riduri, tot ce-mi doresc e sa am aripi sa zbor. Cliseu.

Nu-mi doresc sa zbor ca o randunica ratacind spre Tarile Calde, nu-mi doresc sa zbor ca un avion cu reactie. Imi doresc sa simt libertatea pulsandu-mi prin vene, libertatea ca pot sa fac ce vreau oricand, oriunde, libertatea fara limite rationale, fara restrictii, o libertate inumana, universala.

Libertatea ca pot sa te aleg pe tine si pe nimeni altcineva, libertatea de a te avea pe tine si numai pe tine, libertatea sa fiu a ta si tu sa ma vrei. Libertatea sa te strang in brate, sa te acopar din cap pana in picioare cu sarutari. Libertatea sa-ti ciufulesc parul, sa-ti fac un ceai cald cand afara e frig, sa-ti zambesc doar tie, libertatea sa fim doar noi 2 si lumea, ochii tai verzi si lumea, parul tau ciufulit si lumea.

Cu tine in sfarsit as gasi acea liniste interioara, acel echilibru divin. De tine nu m-as plictisi dupa doua amarate de luni, doi amarati de ani. Poate ca pe tine te-as iubi pana in ultima zi, cand voi avea riduri si nu voi mai fi tanara deloc.

Asa vreau eu: sa-mi construiesc lumea din soare, din ploi, din petale de trandafiri. Asa cred eu ca e bine pentru mine. Nu traiesc intr-un glob de sticla, dar am inceput sa ma retrag din fata furtunilor pentru ca sincer, mi-e teama si m-am saturat. CRED ca exista un Dumnezeu care are mi-a rezervat si mie un viitor, doar al meu, o poveste doar a mea. Pentru ca e loc si timp pentru fiecare. Important e sa fim acolo cand trebuie, sa stim cand trebuie sa fim acolo.

Am ratat mai multe sanse decat altii au avut intr-o viata. Personal am dat cu piciorul mai multor oameni decat altora le-a fost dat sa cunoasca. Am ranit, involuntar, ce-i drept, puzderie de indivizi ce mi-ar fi putut fi alaturi. Sunt libera. Libera sa aleg, libera sa iubesc asa cum vreau, pe cine vreau. Eu te aleg pe tine. Aleg sa te iubesc pe tine, tie vreau sa-ti fac un ceai cald cu prima ocazie, tie vreau sa-ti ciufulesc parul.


TU esti libertatea mea!



Un comentariu: