Have a nice day!

vineri, 23 noiembrie 2012

Undeva, pe-acolo

Am treaba. N-am timp de pierdut timpu.

Vreau sa-mi rezolv problemele cu tine intai, cu mine apoi, cu mine intai...

Sunt recunoscatoare pentru ceea ce am, pentru ceea ce am avut, pentru ca te-am avut. Pana la urma, cel mai important e ca eu chiar am invatat ceva, eu chiar am devenit mai buna, mai umana, mai maleabila, mai permisiva. Eu chiar am crescut, eu chiar am profitat de tine, la modul la care am stiut sa iau ce mai frumos la tine ca si caracter. Faptul ca in prezent ma port ca un copilas care-si vrea jucaria inapoi, e patetic.

Sunt fericita. Serios, acum ca am recunoscut, ca mi-am constientizat pozitia, ca ma accept asa, acum sunt fericita. Nu, nu fericirea aia de nu vreau sa dorm pentru ca realitatea e mai frumoasa, nu fericirea aia de nu ma mai leaga nimic de lumea exterioara pentru ca te am pe tine, nu. Fericirea aia fata de mine, sunt mandra de mine. SUNT MANDRA DE MINE. Ma felicit pentru ca sunt un OM, pentru ca plansul si lacrimile si deciziile proaste, si excesele facute in ultimu timp demonstreaza ca am, la urma urmei, sentimente.

Sunt fericita, pentru ca fara tine undeva in vara, acum nu as fi fost la fel. Sunt fericita si recunoscatoare si impacata. Astept Raiul pe Pamant, astept si vreau doar lucrurile de care am nevoie. Te-am primit pentru ca aveam nevoie. Te-am pierdut, pentru ca nu mai aveam ce invata de la tine, pentru ca acum ma descurc si inteleg mai mult decat intelegeam in iunie, iulie, august, septembrie... Daca as mai avea sansa sa o iau de la inceput, ipotetic vorbind, cu experienta de acum, hm... sincer nu stiu: e cert ca unele decizii ar fi diferite, dar in ceea ce ne priveste, sincer, nu stiu. Cred asta, pentru ca ar fi depins si de tine in mare parte.

M-am saturat sa traiesc in trecut, iar cand cineva spune la ora de franceza ca ultimul film vazut a fost Batman: Dark knight rises, eu sa ma gandesc la tine, cand se canta la ora de muzica nu stiu ce melodie, gen Sorry seems to be the hardest word, sa mi se adune lacrimi in jurul ochilor. M-am saturat!!!!! M-am saturat de timpu asta pierdut din cauza ta, timp pierdut fara sa fac nimic productiv, doar ca sa plang n shit. Am o viata prea scurta de trait, n-am timp de lacrimi sau regrete. Ce o sa fie, o sa fie. Punct. Am incredere ca Cineva are un Plan si pentru mine. Un plan bun.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu