Have a nice day!

joi, 29 noiembrie 2012

Doar eu

Vreau sa scriu ceva inteligent, plin de metafore complicate si asocieri dubioase.

Vreau si sa mananc fara sa ma ingras, vreau si 10 la mate, vreau multe.

Pietrele m-au invatat ce inseamna sa rezist, pietrele m-au invatat sa fiu de piatra.
Ciocolata m-a invatat sa fiu dulce, si buna, si afrodisiaca, sa ma topesc, sa am gust si culoare.
Tu m-ai invatat sa fiu un om bun... sunt un om bun acum. Nu am mai calcat stramb, nu am mai facut nimic prostesc, niciun fel de exces.
Tu m-ai invatat si sa plang, eu nu stiam sa plang, eu nu plangeam. Tu m-ai invatat ce inseamna sa regret, ce inseamna sa pierd oameni dragi, tu m-ai invatat ca lumea nu e o jucarie, ca oricine are o inima, are si suflet, si sentimente. Tu m-ai facut sa imi pese si de altcineva inafara de mine. Pe tine te vreau si te resping cel mai mult. Tu esti si pietre, si ciocolata. Tu..

As vrea sa ma multumesc cu ce am, dar nu pot decat sa fiu recunoscatoare si punct. Nu pot decat sa cer si mai mult, si, desi il critic pe Ion, desi il condamn pe Ion pentru tot ce i-a facut Anei, si eu am facut la fel. Nu la nivel fizic... dar si eu am ranit, si eu am manipulat si am remuscari. Eu chiar am remuscari, si chiar regret. Pentru mine tu esti si Glasul Pamantului, si Glasul Iubirii. N-am sa ma aplec sa sarut asfaltul, dar m-as ridica din nou pe varfuri sa te sarut pe tine. M-as ridica din nou pe varfuri sa-ti ciufulesc parul, desi stiu ca ti-ai da capul intr-o parte si mi-ai zice: "Lasa-l asa..".
Vreau sa trec peste. Vreau sa nu-ti simt lipsa, vreau sa merg inainte cu zambetul pe buze, cu ignoranta mea greu de digerat, cu aerele si cu ochii mei mari. Vreau multe.

Singura am invatat sa nu renunt, nici macar atunci cand sunt constienta de la o posta ca e o cauza pierduta. Stelele m-au invatat sa stralucesc, sa fiu frumoasa si aparent intangibila. Sa fiu aur. Si la matematica am invatat ca orice problema are o solutie. Patetic. Si TOTUL m-a invatat ca NIMIC nu e pentru totdeauna.
TU esti glasul Pamantului, glasul Iubirii. Tu ma strigi, nu ma mai striga. Si nu pot sa fiu coerenta cand te uiti la mine, pentru ca te uiti cu ochii aia care ti se-nchid asa putin si iti lasi genele in jos si razi si-mi zici "Frate." Si repeti uneori aceeasi propozitie la nesfarsit, pentru ca stii cat de tare ma enerveaza, pentru ca sunt extrem de amuzanta cand sunt suparata. Si numanui nu-i pasa. Si nimeni nu a realizat vreodata ca iti lasi genele si ca atunci cand esti atent la cineva iti dai mana prin par... si nimeni nu ti-a zis ca ai degete frumoase.. doar eu. Doar eu.. doar eu m-as ridica pe varfuri sa te sarut.. doar eu...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu