Have a nice day!

sâmbătă, 16 februarie 2013

10 lucruri pe care le urasc la tine

In cazul meu, sunt aproximativ 954947937 de lucruri pe care le urasc la tine. Dar e un film dragut cu un actor dragut si o poveste draguta.

Si eu urasc felul in care imi vorbesti, felul in care iti aranjezi, mai bine spus, nu iti aranjezi parul. Blugii pastelati, ca nu te barbieresti pentru ca "uiti". Urasc faptul ca ma ignori o perioada si apoi iar apari, ca dispari rapid. Ca nu stii ce vrei, dar imi reprosezi ca eu nu stiu ce vreau. Urasc ca o placi pe ea, desi nu e cu nimic mai buna ca mine, e doar... cum sunt restul. Urasc cand ma faci sa rad, si, la fel ca si Kat, cand ma faci sa plang.. Iti urasc geaca demodata, camasile bagate in pantaloni si inchise pana in gat. Muzica suparata pe care mi-o dai, "declaratiile" gen "bitch" n shit, nu ca ale mele ar fi diferite.

Urasc ca nu mai e timp, ca eu nu am timp, ca tu nu ai timp, ca ramanem fara timp. Urasc ca perioadele in care nu vorbim sunt din ce in ce mai lungi, si perioadele in care vorbim, din ce in ce mai rare si reci. Urasc ca te vreau pe tine, desi stiu ca vreau cu totul si cu totul altceva. Urasc ca nu e bine ce fac, faptul ca sunt constienta ca ce traiesc imi dauneaza, ne dauneaza, dar incapabila sa schimb ceva.

Iti urasc pielea, ochii, buzele, degetele de la maini, parul de pe burta. Urasc ca nu pot sa te strang in brate, diminetile in care realizez ca nu mai suntem NOI. Urasc cand ma ignori, cand ma bagi in seama, cand ma paralizezi cu o privire intamplatoare. Urasc hanoracul gri in care arati atat de bine, urasc toate fetele cu care vorbesti si faptul ca nu am timp sa mai lupt pentru tine. Urasc ca ne dorim lucruri diferite, urasc ca nu ne iubim. Urasc faptul ca existi, ca te-am cunoscut, ca m-ai luat de mana cand traversam strada si apoi nu mi-ai mai dat drumul, urasc ca m-ai sarutat si m-ai facut sa imi pese si de altcineva inafara de mine. Urasc ca m-ai facut un om mai bun, pentru ca acum orice as face imi pasa, si suge. Urasc ca n-am putut sa ma mai leg de nimeni dupa tine, ca nu esti Heath Ledger sa imi canti "Cant take my eyes out of you." Urasc faptul ca sub nicio forma lucrurile nu ar merge intre noi,  ca imposibilul e de-a dreptul imposibil.

Urasc fiecare secunda in care apari, in care imi faci inima sa bata rapid: tahicardie. Si stiu ca nu esti ceea ce imi doresc, si totusi... Si stiu ce vreau de la viata, sau cred ca stiu, dar am nevoie sa ma straga cineva in brate si nu oricine. Si tu ai nevoie sa te stranga cineva in brate si, cine stie, poate si mai mult de atat. Si nu ai nevoie de ea, pentru ca ea nu te-ar iubi cum te-as putea iubi eu, nu acum, candva, cine stie. Eu sunt gata sa ma rabdare si sa fiu draguta si calma si intelegatoare. Sau nu.


Urasc absolut totul la tine, dar ce mai mult urasc faptul ca existi si ca nu pot sa te urasc deloc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu