Have a nice day!

sâmbătă, 9 februarie 2013

Draga Felix

Draga Felix,

Sper ca iti mai aduci aminte de mine. Sunt fata cu ochi albastri si guler de dantela. Am vrut de mult sa iti scriu, sa ma explic, sa te fac sa intelegi. Dar am asteptat momentul. Care? Nici eu nu stiu. Poate am asteptat sa cresti, sa cresc, sa treci peste, sau, cel mai probabil, am asteptat ca eu sa ma inteleg.

Acum, acum pot sa vorbesc deschis despre sentimentele mele de atunci, de acum. Te-am iubit. Te-am iubit atat de mult incat mi-am dat seama cu lacrimi pe obraji ca sunt totul dar nimic bun pentru tine, pentru viitorul tau. Ca, daca as ramane, m-ai iubi un an, doi, apoi mi-ai reprosa involuntar esecurile tale, traiul banal, lipsa banilor, neimplinirea viselor, a dorintelor din copilarie.

Nu incerca sa imi spui ca tu esti victima, ca ai suferit. Am plans zile si nopti la rand, te-am iubit cu disperarea ca te voi iubi o viata, si tot o viata voi trai fara tine. Ma prindeau zorii rasfoind scrisori de la tine la care nu stiam ce sa raspund, pagini scrise te tine, in care imi spuneai ca ti-e dor... MIE imi e dor.


Si acum imi e dor. Si acum te iubesc. Si, da, esti casatorit, esti fericit, dar eu sunt Otilia. Adica, adica nu imi pasa daca o iubesti, pentru ca stiu ca nu ai cum sa o iubesti mai mult decat m-ai iubit pe mine. Nu schimb nimic scriind dupa atata timp? Ba da. Cel putin, iti va fi imposibil sa ma urasti, sa ma condamni, sau sa ma uiti. Nu ai cum sa ma uiti.

Nu-mi spune ca am fi putut gasi alta solutie. Tu nu mi-ai fi oferit un trai lipsit de griji, eu nu ti-as fi oferit liniste, echilibru. Dragostea noastra nu ar fi fost de ajuns. E pacat? Da, este. Dar e cel mai bine asa. Of, Felix, poate eu am murit de mult, daca iti mai aduci aminte cum ziceam, o femeie traieste cu adevarat doar 6-7 ani. Dar tu, ... Tu, Felix, tu esti doctor, ai o cariera, familie. Ce iti poti dori mai mult? Pe mine. Eh. Eu am murit de mult. O viata frumoasa iti doresc! Imi pare rau ca am aparut din nou in ea. Dar,daca esti barbat, ma vei vei face rapid sa dispar... Am murit, Felix. Fata cu ochi albastri si guler de dantela nu mai e.







P. S. E tema la romana. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu