Have a nice day!

sâmbătă, 16 februarie 2013

Sistemul circulator la mamifere

Am citit recent un articol despre cum inima femeilor se coordoneaza sa bata in acelasi timp cu cea a partenerului. Si ma gandesc ca...

De-aia. De-aia uneori nu pot sa respir, ma sufoc, mi se usuca buzele. Pentru ca nu mai esti aici, si nu am cum sa imi controlez pulsul. Nu pot dansa daca nu se canta. De-aia uneori, desi sunt fericita, desi totul e bine, ceva nu e bine, pentru ca tie nu iti e bine, si inima mea stie. Si nu e vina mea, nu ma interesez in mod intentionat, e doar anatomie. Si, crede-ma, urasc sistemul circulator din clasa a7a, de la Olimpiada de atunci. Nu am facut o obsesie pentru biologie, nu aberez. E doar realitate.

As vrea sa se termine, sa respir independent de tine, sa mi se oxigeneze celulele in propriul lor ritm, dar eritrocitele mele te asteapta pe tine. Clopotel, spune-le sa zburde libere prin sange, pentru ca altfel devin anemica, si anemica din dragoste... .

Ma enerveaza sa stiu cand nu iti e bine, si mai rau, sa te enerveze ca stiu ca nu iti e bine. Pentru ca sunt aici, si tu acolo, si nu stiu cine mai e aici pentru tine, caci pentru mine sunt destui. Nu vreau  decat sa respir in propriul meu ritm, miocard afurisit. Te astept inapoi cum asteapta desertul ploaia? Nu, te astept inapoi sa ne facem de cap pana ne-om satura unul de altul, si, sperand ca te data asta sa te saturi tu primul ca sa, nu stiu, sa te simti razbunat, intreg. Stiu ca ti-e dor, stiu ca ma vrei, dar suntem departe. Si, daca nu ne grabim, vom fi si mai departe.  Inca mai e timp, pentru ca eu am crescut, si sunt aici doar pentru tine. Si nu-mi pasa cine ma iubeste, pentru ca, daca nu ma iubesti tu, mi se cam rupe. Pot sa fie studenti, cu bani, masina, bine imbracati, super inteligenti, de familie buna, ma lasa rece.

Vreau Raiul, tu esti Raiul. Si nu abandonez lupta, pentru ca imi place lupta, lupta ce precede implinirea. Si, in cazul nostru, destrabalarea. Nu sunt o romantica, poate as fi vrut sa fiu. Toate siroposeniile si dragaseniile nu-s de mine. Vreau sa fiu asa cum sunt defapt, si doar cu tine pot. Si, culmea, si tu poti. Hai sa ne facem de cap. Daca o sa fie dragoste, bine, daca nu, tot bine. E bine cat timp esti tu langa mine, sa respir si eu cum trebuie. Aer, Clopotel, vreau aeer!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu