Have a nice day!

sâmbătă, 11 mai 2013

My Sweet Prince

Dragul meu,

Tie niciodata nu ti-am spus nimic. Mereu am vorbit despre tine, uneori te-am ridicat in Slavi alteori te-am murdarit cu noroi. Pana la urma, asta iti e crucea. Ce sa faci, sa te certi cu Dumnezeu ca esti iubit de o fata care scrie? Eu as vrea sa scrie cineva despre mine. Ar fi multe de spus, si ar avea material pentru o viata intreaga. Ma intreb uneori, si tu te intrebi, cum reusesc sa fac primavara cu o floare? Te-ai saturat sa-mi deschizi blogul si sa gasesti scris despre tine, nu-i asa? Uneori te intrebi de unde am mai scos ultima postare, de unde stiu, de ce aberez, de ce, totusi, inca scriu despre tine?...


Dragul meu, esti insipid, intr-adevar. Esti transparent, te pierzi in multime, fuzionezi cu fundalul, esti una cu strazile, plopii aia din curtea liceului care-si scutura puful pe terenul de sport. Invizibil. Eu te vad dragule. Ma fascineaza fiecare reflex al tau, de a iti duce mana prin par, de a face ochii mari cand doresti o confirmare. Cum ti se ineaca vocea spre finalul frazei, ti-a mai zis cineva ca ai o voce sexy? Nu stiu cum vine asta, cu vocea sexy... stiu doar ca la creierul meu ajunge ceva mai mult decat o simpla informatie preluata de nervul auditiv.


Dragul meu, te-am mintit de atatea ori. Te-am mintit doar pentru ca nu vreau sa fiu ca tine. Nu vreau sa ma pierd in decor, daca trec pe strada vreau ca cineva sa imi simta parfumul, sa intoarca capul, cineva sa retina ca am ochi verzi. Vreau ca, intr-o zi, cineva sa scrie despre mine.


Nu ma invinovati, nu ma uri. Te-am facut special, cel putin, pentru o perioada de timp. Daca cineva citeste ce am scris despre tine, probabil o sa te considere unul dintre cele mai complicate personaje. Eu am complicat lucrurile, recunosc. Totul a fost atat de clar de la inceput...
Stii, te-am mintit. Nu te-am iubit. N-am cum sa iubesc pe cineva care nu vibreaza la fiecare atingere sau cand aude o melodie, cineva care nu lacrimeaza la filme, care nu se trezeste dimineata pentru ca au inflorit florile din parc, care nu isi deschide nasturii de la camasa sa respire vara mai bine. As fi vrut sa te iubesc pe tine. Cred ca meritai dragostea mea, nu mi-as fi irosit-o in zadar. Dar te complaci, te lasi inghitit, esti doar ca toti ceilalti. Fire de nisip in desert.


Dragul meu, daca ai fi asa cum te-am povestit eu pe tine, te-as iubi pana la soare si luna si stele si inapoi.

Dar tu nu crezi in basme. Si uite cum eu raman fara Fat-Frumos.

Dragul meu, dragul meu, dragul meu....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu