Have a nice day!

sâmbătă, 25 mai 2013

Saracu' om bogat

E frumos. E inalt si are ochii aia de caprioara speriata si blanda, ochii aia in care gasesc toata rabdarea din lume adunata la un loc. Are parul ciufulit si buzele moi, are pielea alba si vocea moale, inecata de lacrimi.

Il vreau. Il vreau pentru ca nu ma vrea, pentru ca avem nimic in comun, ptr ca el o vrea pe ea sau el nu vrea pe nimeni sau el vrea ceva bun pentru el si eu nu sunt buna pentru el. Pentru ca stiu de la inceput ca mi-as bate joc involuntar, doar pentru ca asta fac eu si asa sunt eu si nu am nicio scuza.

A doua zi a venit la mine. A fost al meu, am fost fericita o zi, doua, o luna, poate si mai mult. Poate mai putin. Era al meu, teoretic, tot ce mi-as fi putut dori era al meu. Toata fericirea pe care ziceam ca daca o voi avea, nu voi mai cere nimic, era a mea.

A doua zi am plecat eu.

Pentru ca pur si simplu nu asa ar trebui sa fie lucrurile. Pentru ca oamenii se schimba si oricat de repede as obtine lucrurile pe care mi le doresc, e degeaba, daca nu e perfect. Mi-am irosit ani buni pe nimicuri, pe sentimente cotidiene, comune, pe care le-au trait toti. Am invatat din fiecare, am invatat sa nu mai repet greseala, si niciodata nu m-am intors de unde am plecat. Ai scuipat, mergi mai departe. Desi Dumnezeu mi-e martor ca au fost clipe in care m-as fi intors fara sa clipesc, porbabil pentru inca 2 zile, daca si el ar si-ar fi ridicat macar cu un nanomentru coltul buzelor cand apaream eu.



A doua zi eu mereu plec. Pentru ca am 16 ani. Azi. Maine. Si atat.


Promit sa nu mai plec, sa nu ma mai grabesc, sa nu mai lupt cand e inutil, promit sa iubesc, sa stau pe loc, sa am rabdare, sa iti fiu alaturi, Fat-Frumos. Oricat de departe sau aproape ai fi, chiar daca ai sau nu cal alb si un palat atat de inalt incat turnurile sunt ascunse in nori. Promit sa te iubesc, Fat-Frumos. Sa invat sa iti fac de mancare, sa spun lucrurile potrivite si sa nu o iau la goana cand in final iti faci curaj si te legi de mine. Iti promit, Fat-Frumos, ca o sa cresc. Ca am crescut, ca nu mai dau cu piciorul fericirii doar pentru ca o am si pentru ca ma plicitiseste sa o am. Ca o sa lupt pentru tine cand trebuie, nu cand am chef. Ca o sa te iubesc cand ai nevoie, nu cand iti voi fi deja indiferenta. Iti promit, Fat-Frumos, si o sa ma tin de cuvant, pentru ca, pana una alta, nu am nimic mai bun de facut.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu