Have a nice day!

miercuri, 1 mai 2013

Fericit

Sper.

Macar o secunda.

Luna mai e cea mai frumoasa. Da, pentru ca e ziua mea, fireste.
Luna mai inseamna ploi suparate si totusi adorabile, care potenteaza visarea. Tezele, florile. Fuste scurte, maieuri lungi. Sa te plimbi seara pe faleza fara sa iti fie frig, ziua mea, fireste.



Te-am vazut zambind. Aparent, fericit, dar eu stiu ce era in sufletul tau. Sau cred ca stiu, sau DA, vreau sa stiu, sau incerc sa aflu. Sau inteleg. Si, totusi, contrar talentului meu de a speria oamenii din jur cu lucrurile pe care le spun tu, tu, tu pareai fericit.

Esti o experienta. O experienta care se repeta la intervale nedefinite de timp, o experienta din care continui sa invat. Ne-am promis unul altuia ca nu o sa renuntam, ne-am promis noua, privindu-ne in oglinda, ca oricat de grele ar deveni lucruile pe parcurs, atat timp cat sunt mandatorii, atat timp cat nu ne afecteaza, nu o sa iesim din hora. O sa jucam pana la capat, o sa ne luptam cu valurile sau furtunile. Si o sa traim, nu o sa ne aruncam de pe bloc. O sa invatam din fiecare poveste de dragoste, o sa o traim pana se va consuma si la final vom zambi pentru cat de norocosi am fost sa intalnim acei oameni, minunati la momentul in care aveam mainile lipite cu super-glue.

Eu am timp sa ma razgandesc, dar nu o sa o fac. Aleg sa ma tin cu dintii de lucrurile care imi fac bine mie, si sa traiesc, pentru ca peste 3 saptamani fac 17 ani si astept varsta asta de cand l-am vazut pe el si el avea atunci 17 ani. Un el irelevant acum, relevant atunci.


Lucrurile sunt mai usoare si mai frumoase cu tine de mana, cred. Dar lucrurile complicate si care la un prim contact superficial par respingatoare se dovedesc fascinante. Tocmai de-aia sunt fascinante, ptr ca nu sunt cuburi. Sunt doar bolovani colturosi.

Nu ma simt blocata sau inghitita. Doar libera. Fericita. Fericit. Cu chef de viata. De tot ce inseamna ea.

Am crescut mult, dar nu ne-am schimbat atat de mult. Te-am mintit, ai ramas la fe lde frumos cum te stiam. Cum sper sa ramai mereu. La fel.


P.S. Ceva ce ne leaga de ziua in care am fost la stadion. Si eu aveam tricoul cu Metallica. Si mi-ai dat niste flori urate. Si ne-am intins pe pietrele alea, si dupaia m-ai luat in brate. Si eu coborasem cu sacul de gunoi. Si am zis ca plec acasa, si m-ai convins, tu stii cum, sa raman. Si dupaia mi s-a stins calculatorul. Si mi-ai dat mesaj: "Pamantul catre Danuta! Maine la 8." Si cam atat. Sa nu renunti. Sa fii fericit, cum erai azi, cu mine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu