Have a nice day!

joi, 20 iunie 2013

May wings

                                                                                   "Dor imi e sa beau lumina, ca in clipa care-o sa vina

                                                                                    Fericirea sa o aflu si eu - copil hoinar."





Ma luasei de maini in seara aia de vara
M-ai ridicat in brate sa prind luna in palme.
Ploua.
O sa iti umplii adidasii de noroi, ti-am zis.
Oare nu stiam eu
Ca ploaia o sa ii curete pe drum?

O sa te imbeti de atata soare, mi-ai zis
De-atata lumina, de-atatea culori
Dar uite ce frumos e cerul, ti-am zis
"Nu conteaza, prefer sa ma uit in ochii tai."

Opreste-te 5 minute din fuga asta
N-am timp, nu vreau, iti strigam
N-as mai fi vrut nicicand sa se sfarseasca
Iubirea, ceea ce amandoi traiam.

Acum sunt plina de otrava pe piele
Nimeni nu ma mai asteapta la scara cu flori
Ce frumoase erau noptile fara stele
Buzele tale, ciresile, buzele mele.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu