Have a nice day!

miercuri, 12 iunie 2013

Tu, tu, tu..

A fost vara si a fost frumos.

 Apoi a fost toamna si a mirosit a toamna si a frunze si ma plimbam cu tine de mana pe strazile pline de oameni care se uitau frumos la trandafirul din mana mea. Mi-ai spus ca ma iubesti. Nu te-am crezut, dar te-am lasat pe tine sa crezi. (D)

A fost iarna, a fost frig, dar mi-ai tinut de cald in serile in care ieseam si nu ne vedeam decat la lumina becurilor din parc, imi inghetau degetele de la maini si tie nasul si imi cantai la ureche "Tonight".(D)

A venit primavara, si tot orasul parea nou pentru ca eram cu tine. Aveai gust de capsuni si ochi frumosi si faceai sa straluceasca totul in jurul tau. Si alergam pe scari cu tine si ne ascundeam de oameni. Martie.. (S)

Era aprilie si m-ai facut atat de fericita incat mi se pare ca nu eram eu atunci. Aveai rabdare si fugeai de la fotbalul cu baietii sa ma vezi, cu servetele umede in buzunar sa fi curat pe maini. (A)

In mai ne-am intalnit din nou, dupa fix doi ani... am consumat toate emotiile alea de care ne era dor doar in cateva zile, ai plecat la fel de repede cum pleci de fiecare data dar ai provocat niste trairi atat de intense incat cu greu le voi uita. Si nici nu vreau. (C)

Si apoi, mai esti si tu.
Indiferent de anotimp, de cat de cald sau frig era afara, daca aveam de invatat sau nu invatam de dragul tau, daca imi faceai la mate sau ne certam, daca ne trecea in secunda doi sau a doua zi, stiu sigur ca n-a trecut saptamana fara sa vorbim, desi, de cele mai multe ori, ma trezeam cu "Treci ma la liceu" si ma culcam cu "Du-te ma si culca-te ca e tarziu..". Si chiar daca era tarziu, si chiar daca trecusera ore, noi tot nu ne culcam.
Ne petreceam dupa-amiezile la web, facand random stuff, dar  era ok, deloc plictisitor.

Toate povestile se termina frumos, sau asa ar trebui. Tot ce-am trait cu voi a fost frumos, si privind in urma ar trebui sa zic un "multumesc, baieti". Indiferent ca acum sunteti in Bucuresti, Alexandria, Brasov sau Medgidia.

Dar peste toate astea, peste trandafiri si cola si biliard, peste frig sau cald sau alcool si tigari, peste toate astea, peste mesaje siropoase si melodii cu mesaj, peste versuri epice, facturi la telefon cu mult, mult cost suplimentar, note mari si mici, sarutari si imbratisari, peste toate astea...

Esti tu, tu, tu. Deasupra. Steaua din varful bradului. Antena de la radio. Dopul de pe sticla. Deasupra.


De ce? Nu stiu, si nici nu ma mai obosesc sa caut raspunsuri. Desi imi e greu, greu tare sa accept ca dintre toti, esti tu.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu