Have a nice day!

sâmbătă, 1 decembrie 2012

Evolutie

AVERTISMENT: LIMBAJ PORCOS =)



Niciodata sa nu te intorci de unde ai plecat. Ai scuipat, mergi mai departe.

Vorba lu' cineva, metaforele-s inutile. Asa ca, pentru moment, voi renunta la ele.

Poti sa fi om, si, in acelasi timp, sa faci si ce vrea pula ta.

De ce cand suntem dezamagiti uitam sa evoluam? De ce uneori ramanem blocati in cacat?

Creierul nostru minuscul e incapabil sa proceseze unele emotii, incapabil sa se reseteze partial la anumite intervale de timp. Imi doresc sa blochez unele amintiri, cum ar fi accidentul de masina si altele. Pentru ca bocesc de fiecare data cand imi aduc aminte.

Dar daca fraierica asta de creier (care, nu ma intelegeti gresit, mi se pare FASCINANT) nu poate sa "move on, dude", asta nu inseamna ca nici eu. Vreau sa zambesc de azi.

Si m-am gandit la cativa pasi, pe care, daca i-ar urma, poate as opri alimentatorul asta cu suferinta la care momentan sunt conectata.

Ma victimizez? Nu, frate, e doar greu si suge, atat. Dar de unde mortii masii sa stii tu, cand esti imun la poezie? Vorba aia, fiecare cu pizda masii. Nu sunt mandra de ce scriu. Ei, drace, Ba da. Ma contrazic? Am promis ca ma schimb in bine? Daca rasul meu e tot isteric, de ce mi-as schimba limbajul? Me no idea.

Si o sa zic ca nu-mi pasa. Ca nu mai gravitez in jurul tau. Ca, nu stiu, ca daca incerc sa ies din cacat atunci o sa ies, pentru ca PUTE. Nu merit ca toate oalele sa mi se sparga mie in cap. Si roata e rotunda, dude. Se-ntoarce ea, o sa urc si eu. Nu vreau sa intelegi gresit, imi pasa inca. Dar pur si simplu m-as simti mai bine sa te vad si pe tine inghitit putinel de mazga asta de viata. Pentru ca frate, meriti. Nu m-am schimbat? Sugi pula. De azi nu ma mai dezamagesti asa usor. De azi am reinceput amplul proces al evolutiei.

Stiu ca o sa fie bine. Stiu ca ma iubeste Doamne-Doamne. Si mai stiu ca esti un fraier. Pentru ca, nu ai avea nimic de pierdut. Dar, totusi, cumva, ai reusit sa pierzi.

Am implorat, am cautat cu lumanarea suferinta. As fi putut sa fiu the crazy bitch in tot timpul asta. N-am fost decat ex over attached super hot girlfriend. So, fuck me, dar mi se rupe. In 14.

Nu zic nici ca Vai, am sters in 2 secunde cu buretele, am maturat toate sentimentele negative si sunt ca noua. Nu, frate, mai am de lucru cu mine. Dar e un pas. In fata. Asa a fost sa fie, dar se schimba ele, lucrurile. Ca, de, timpu' trece.

Fericirea e banalitate. Ma sufocasem la un moment dat cu ea, asa ca mi-am zis: Ia sa fiu o javra, mai schimbam placa. Imi asum ce am facut, si desi imi pare rau pe termen lung, niciodata nu am regretat. Eu si Ion, nu stim sa vedem in perspectiva. Ma obsedeaza romanul, pentru ca vad in personajul principal tot ceea ce sunt si nu as vrea sa fiu. Voi evolua, la dracu.

Aici se incheie ciclul ex never attached but kinda cute  boyfriend. Pot spune, cu sinceritate si onestitate: A fost odata.



LA MULTI ANI, ROMANIA! Nu esti nationalist, sugi pula, inca o data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu