Have a nice day!

marți, 25 decembrie 2012

Mission: (Im)possible

Eu nu port pantaloni mulati, nu ma dau cu ruj rosu, defapt, nu ma dau deloc cu ruj, nu am 1,50 numai picioarele si niste dinti perfecti.

Eu nu sunt blonda cu ochi albastri, nu sunt roscata cu sanii mari, nu am timp dimineata sa imi fac machiajul cap coada, nu apar la liceu scoasa din cutie. Nu am fost cu tipii smecheri, nu sunt plimbata si nici nu par cu 5 sau 10 ani mai mare decat sunt de fapt.

Am dinti strambi, un metru 20, ochi verzi si parul ondulat de la mama lui. Totul la mine e de la mama lui: si burtica, si culoare buzelor sau a obrajilor. Si nu, nu o sa pierd o ora de somn ca sa ma aranjez, nu vreau sa par mai nu stiu cum decat sunt.

Totusi...

Eu sunt calda si amplific totul: bradul meu de Craciun e PREA impodobit, pretentiile mele sunt PREA mari, cantitatea de iubire pe care sunt gata sa o ofer e imensa. Eu nu ies prin baruri, nu am timp de agatat, eu citesc  sau fac la chimie. Si da, poate acum dupa tine intorc ochii toti baietii, dupa voi se uita si pe voi va aleg, dar o sa ne vina si noua randul.

Noua, celor care sa ne aranjam inseamna sa dam cu dermatograf la ochi, noi care venim la scoala cu camasa in pantaloni si in adidasi sau bocanci, noi care avem ghiozdane, nu posete, geci, nu trenciuri, fulare, nu esarfe.

Noi, care avem max. 200 de like-uri pe fb, noi, care refuzam sa ne dezbracam, sa ne expunem si sa umblam cu toti baietii doar de dragul de a fi si noi cu cineva, noi care visam si il asteptam pe Fat-Frumos cu sufletul la gura, care stam pana la 2- 3 dimineata sa vedem daca vine Mosu, si ne cuprinde un fior cand auzim un fosnet de brad cand stim ca bunica ne-a pus acolo cadoul.

Noi, care suntem frumoase pentru ca suntem, nu pentru ca ne facem frumoase, noi care suntem destepte pentru ca invatam si nu ne folosim de oameni, noi care sa avem bani inseamna 5 lei de inghetata sau suc. Noi, care plangem la Romeo si Julietta, care ne spunem seara rugaciunea, care citim pana cand cerul se umple de soare, care avem vise pe care nu le putem atinge decat prin munca. Noi, noi suntem destule, noi.. o sa stralucim.

Noi stralucim. Fara blush, ruj rosu, o tona de fard de pleoape, fara haine sexy si parul mereu indreptat. Stralucim cand zambim, desi avem dinti strambi sau ochelari, desi avem burtica sau soldurile late, desi suntem prea slabe,prea inalte, prea ciudatele.



2 comentarii: