Have a nice day!

miercuri, 27 martie 2013

16 ani si 10 luni

27 MARTIE 2013.

A nins.

Mi se par adorabili fulgii de zapada agatati de par, dar prefer sarea si nisipul pe piele decat frigul.
Esti frumos. Culmea, chiar cred asta. Probabil imi pierd timpul in loc sa vad cat de frumosi sunt trandafirii, dar, ma rog, e timpul meu.

Nu-mi pasa ce zice lumea, ce ar trebui sa fac sau de cine ar trebui sa imi placa. Imi place de tine. Te aleg pe tine, si stiu ca e bine, pentru ca mereu am ales bine. Esti TU.

Felul in care iti alunecau fulgii pe suvitele de par, felul in care mergeai cu ghiozdanul pe un umar in geaca ta de blugi, felul in care ma iei mereu in brate... IMI PLACE. DE TINE. SI DE FELUL TAU IN CARE...

27 MARTIE 2013. Cea mai frumoasa zi de primavara cu tine. Ah.. nu stiu. Mi-a trecut raceala dupa ce m-ai sunat, acum cateva minute. M-am ridicat din pat, as veni sa te iau in brate. Chiar.. vino sa ma iei in brate. Vino.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu