Have a nice day!

joi, 14 martie 2013

Cand/ Niciodata

Stii ca ti-e dor de caldura doar iarna cand iti ingheata nasul.
Stii ca vrei soare doar cand in ianuarie se intuneca de la 4 dupa-amiaza.
Stii ca iti lipseste ciorbita de la mama doar cand esti departe de casa. Si patul tau, perna, paturica, ursuletul.
Stii ca vrei sa fugi doar cand stai pe loc, sa te asezi pe un scaun cand esti nevoit sa stai in picioare, sa citesti o carte cand pierzi vremea la seriale, sa faci la mate cand deja te-ai decis ca dai la Medicina.
Stii ca o iubesti doar cand iti intoarce spatele. Ia-o de mana.


"Never thought I'd get any higher
Never thought you'd fuck with my brain
Never thought all this could expire
Never thought you'd go break the chain."




Si n-am crezut vreodata ca n-am sa te mai chem. Ca n-am sa-mi mai doresc sa te respir posesiv, sa-ti musc buzele sau sa imi trec degetele prin parul tau. Sa nu iti simt lipsa, sa nu imi fie groaznic de dor de ochii tai albastri. Sa iti uit vocea, mirosul, dintii perfecti.

Stii sentimentul ala, de libertate infinita? Eu da, il stiu. Afara e ceata sa frig si chiar bate vantul de mi-a imprastiat parul in toate directiile, dar ma simt ca si cum cineva ar fi deschis usa de la cusca asta in care am stat inchisa. Am camera si bluzele pline de flori, capul plin de vise.

As putea sa dau fiecaruia putina fericire, si tot mi-ar ramane suficienta cat sa fiu euforica o buna perioada de timp, pentru ca, ghici ce, sunt libera. Liniste, liniste! Auziti? SUNT EU RAZAND.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu