Have a nice day!

marți, 23 august 2011

Eu

      Nu, nu ma cheama Vanessa Green. De ce Vanessa Green? Vanessa era numele meu preferat acum vreo 10 ani, si cand ma gandeam la asta imi imaginam o tanti imbracata in roz cu un catelus gri in lesa. Si Green.. aici ar fi mai multe de spus. Pentru ca e Green Day, pentru ca eu am ochi verzi, pentru ca el are ochi verzi, pentru ca ce e verde e nou si, in general, miroase si bine. :) Acum, sa fie mai clar cine sunt, o sa o luam asa:

     Iubesc. Iubesc marea, stelele si florile. Muzica, poezia si ciocolata. Iubesc oamenii buni si, bineinteles, hainele si cartile. Iubesc sa ma trezesc dimineata si sa fie soare in camera. Sa simt aerul proaspat. Iubesc sa calatoresc, sa descopar locuri si lucruri. Iubesc respectul, bunatatea, caldura sufleteasca, dreptatea si curajul.

    Urasc. Urasc sa fiu acuzata pe nedrept. Urasc felul in care unii oameni considera ca-i pot trata pe altii. Urasc cam tot ce trebuie urat, iar pe restul lucrurilor incerc sa le ignor. Urasc ca nu pot. Urasc vanilia si unele cuvinte care nu-mi plac cum suna. Urasc ca nu pot sa iubesc pe toata lumea, ca nu pot sa mint sau sa fiu rea.

   Sunt. Nu sunt nici bine, nici rau. Pur si simplu: sunt. Am ochi verzi si carlionti. Nu am altceva. Poate doar cateva amintiri frumoase si un cosulet cu cirese. Sunt mica, si asa voi mai fi inca cativa ani. Defapt cred ca asa voi fi mereu.
 
    Visez. Visez Feti-Frumosi si Medicina. Nu visez vreun C. sau vreun G.
 
    Cred ca e suficient. Cel putin, deocamdata.
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu