Have a nice day!

miercuri, 31 august 2011

31 August

   Ultima zi oficiala de vara, ziua de nastere a bunicii mele ( La multi ani!!!) si, totodata, un prieten are azi admiterea la facultate ( Multa bafta!! Tin pumnii! :P)

   Asadar, se intampla tot felul de chestii. Mi se intampla. Insa nu stiu daca-s niste lucruri asa smechere, pen'ca mie una multe dintre ele nu-mi prea plac. S-ar zice ca's intr-o pasa proasta, da' vreau sa zic ca am avut o vara plictisitoare... si as vrea sa fac un "inventar" al amintirilor cu care plec mai departe la drum, avand in vedere ca incepe liceul, vorba poetului, "o alta etapa".

   Singurele "evadari" din cotidian din ultimele doua luni au fost cateva zile fierbinti, petrecute la mare si o saptamana la Brasov, orasul meu de suflet. In rest, pe afara cu restul lumii.

   Recunosc ca am intrat in contact cu persoane de la care am avut ce invata. Ca de exemplu:

   Toti baietii sunt niste cretini.. eh bine acuma, poate nu chiar toti. E urat sa-i bag la un loc  intr-o oala, cand sunt cateva exceptii notabile ce, evident, intaresc regula.

   Tot ce e bun e luat sau ingrasa. Am stat o noapte intreaba zgaindu-ma la tavan ca pana la urma sa-i dau dreptate colegului meu de clasa. (Acum cred ca-ti creste pieptu, Mariane!)

   Lumea din jur intelege. Chiar daca eu vreau sa fac pe inteligenta si sa vorbesc codat sau mai stiu eu ce, sunt cateva genii care prind al dracului de bine ideea.

   Am invatat, ce-i drept cam greu, ca cine a zis "Fereste-ma, Doamne, de prieteni, ca de dusmani ma feresc singur" a spus o vorba mare. Se aplica in cateva cazuri din 10. ;)


   Si cea mai tare chestie, mi-am dat seama ca e Cineva acolo, Sus.E a nu stiu cata oara cand incerc sa-I neg existenta si mi-o iau in bot. :) Poate nu e ultima oara, da' nu cred ca merit asa ceva, OK? Te rog, data viitoare, Fii mai subtil, daca poti.


  Hai ca am inavat cateva chestii, nu? Ar mai fii si ca acum fac pudding si calc rufe, da' o sa ziceti ca astea nu's mari realizari, ca oricine fierbe niste lapte si da cu fieru' peste niste carpe. Da' nu-i deloc asa :D Io una chiar sunt mandra... app!!! Cum am putut uita! :| Sa ma laud si cu faptu ca am intrat prima la liceu :> Smecheer :>

  Hai ca n-a fost o vara asa sumbra pana la urma... m-am imbunat si eu pe parcursul a ce v-am impartasit pe aici. Ca va place, ca nu, sa stiti ca a venit asa pe moment, ca-i fix din fundu' sufletului si n-am pus nimica poetic, niciun strop de vrajala artistica.
 
  Va pup!
                             

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu