Have a nice day!

miercuri, 24 august 2011

La multi ani, Paulo Coelho!

  Pentru cine nu stie, Paulo Coelho e un scriitor brazilian, genial dupa parerea mea, care azi implineste 64 de ani. Este autorul a " Jurnalul unui mag", ultima carte citita de mine.
   Nu o sa ma apuc sa-i fac o recenzie, in primul rand pentru ca nu stiu, si in al doilea rand deoarece fiecare intelege ce vrea. Ideea centrala, dupa parerea mea, e faptul ca lucrurile mari sunt realizate de oamenii obisnuiti, cu fiecare pas mic pe care acestia il fac. Fericirea e relativa si e a fiecaruia dintre noi. Daca in loc de a  continua sa te intrebi "Ce caut eu aici?" ai face ceva ce ti-ar trezi entuziasmul vei ajunge la "Portile Paradisului" si nu prin miile de rugaciuni si teoriile pe care si le dezvolta fiecare pe tema misterului existentei.
  Cred ca este prima carte care mi-a dat de gandit, deoarece recunosc ca pana acum mi s-a tot atras atentia ca sunt prea visatoare si ca idealurile mele sunt imposibil de atins. Insa Paulo Coelho e de parere ca trebuie sa credem in fortele proprii si in Dumnezeu si cu ajutorul lor putem sa ajungem la luminita de la capatul tunelului.
   Mesajul e foarte clar si foarte simplu: "NU RENUNTA!"

   Lupta pentru a iti atinge visurile, deoarece de multe ori abandonam cand ele devin aproape posibile. ;)

   In concluzie, La multi ani, Paulo Coelho! Si... multumesc!

Un comentariu: