Have a nice day!

joi, 3 ianuarie 2013

Din nimic

     ,, Another month. Another year. Another smile. Another tear.
      Another  winter and another summer too. But there can  never be another you.''

Stiti la ce ma gandesc? La chestia asta cu, Doamne, el e etalon. Un baiat ca el nu o sa mai gasesc niciodata.


Personal, am avut de invatat de la fiecare tip cu care am fost sau cel putin am iesit, de fapt, de la fiecare om din jurul meu cu care la un moment dat am intrat in contact. Dar ne vom rezuma la ex boyfriends.


Bai copile, normal ca nu o sa mai gasesti la fel niciodata, adica nu suntem facuti pe acelasi calapod, intr-o fabrica, sa fim identici. Suntem oameni, traim experiente si luam decizii care ne diferentiaza unii de altii, avem principii si vise, dorinte, preferinte, suntem unici. 


Am iesit cu multi tipi, pentru ca, in principiu, imi plac oamenii, imi place sa aflu lucruri si sunt curioasa sa vad si altceva. Probabil ca daca as fi locuit intr-un oras mai mare, cu mai multi oameni, as fi iesit cu mult mai multi baieti. Nu cred ca e nimeni in masura sa judece, deoarece vin mereu cu ganduri pasnice, nu vreau decat sa vorbesc si sa cunosc persoane, nu imi propun sa am o relatie sau iubire sau prostii dinastea. Sunt nevinovata si dezinteresata. 


Pana vara trecuta C era etalon. Apoi a fost R, apoi D. Si, mult inainte, era V. 


Nu vreau decat sa spun ca sunt recunoscatoare pentru toti oamenii care la un moment dat au facut parte din viata mea, pana acum, si astept sa intalnesc oameni si mai fascinanti decat cei pe care ii stiu deja. Sunt surse de informatie, surse de inspiratie, sunt frumosi si buni in general si imi plac. Imi plac cat timp nu-i cunosc bine inca, iar, daca ceea ce aflu imi place, ajung sa ii si iubesc. Am renuntat la a mai cauta ceva la fel, sau la comparatii. Fiecare individ aduce ceva magic, unic, cuceritor. Fiecare dintre noi reuseste prin anumite metode sa impresioneze.


Unii baieti sunt cool, altii gentlemani, swag, stilati, cocalari, mediocri, bogati, saraci, unii au masina si imi plac, altii nu au masina dar au suflet, unii insista pana in panzele albe sa plateasca ei, chiar se cearta cu tine, altii te inteleg ca te respecti prea mult si nu vrei sa iti creezi obligatii, unii ne accepta aerele, unora le place de noi cu make-up, altii spun ca suntem frumoase naturale, unii sunt misogini, dar sunt si barbati care ne iubesc de-a dreptul. 


Personal, imi plac oamenii inteligenti si cu ochi verzi, cu o doza de poezie in ei, dar rationali si verticali in acelasi timp. Imi plac baietii care nu iti zic banalul "Esti frumoasa", imi plac barbatii care stiu sa se uite la o femeie, sa o aprecieze nu sa o dezbrace. Imi plac oamenii vii, dar totusi rabdatori si calmi. Imi plac oamenii care vorbesc mult si bine, dar nu mai mult decat mine. 


La 17 ani, asta vreau, asta imi doresc. Nu vreau boyfriend cu bani, sau haine tari. Vreau un barbat cu bun simt si multa rabdare, educat, plin de viata si care stie sa ia decizii, care are pareri si opinii si stie sa si le argumenteze. Care sa ma contrazica cand stie ca gresesc, dar sa nu insiste cand e constient ca am dreptate. Asta e icoana mea, si nu sufar dupa a avea sau a obtine asta, dar nu ma supar daca la un moment dat in viata mea o sa gasesc asa ceva. Stiu ca o sa mai fiu cu tipi, unii mai buni, altii mai rai, si sincer abia astept sa invat cate ceva de la fiecare, sa acumulez informatii. In fond, asta e scopul meu, sa ma dezvolt, nu sa ma plafonez la un anumit nivel.



Stiu ca pe parcursul anilor lista o sa se modifice, asteptarile si dorintele mele vor fi altele, dar in fond, cautam perfectiunea. Si poate nu perfectiunea perfecta, ci perfectiunea noastra, perfectiunea care ne vine noua bine. Un fel de mulaj pentru suflet. Renunt sa mai dau exemple sau sa compar, fiecare tip a fost cel mai bun la momentul lui, si sunt mandra de fiecare decizie si alegere facuta. Daca din doi am ales unul, e pentru ca era cel mai bun atunci. Acum, si acum am ales. Si e alegerea mea, si ma impac cu ea. Momentan, e o alegere buna. Dar nimic nu e pentru totdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu