Have a nice day!

duminică, 6 ianuarie 2013

Mirosul tau part II

Tu nu mirosi a sare, a dulceata, sau a vara.
Imi desprindeam azi parul, si mi-am dat seama ca persista un miros de D. in jurul meu. Poate e iarna, poate e zahar, poate e cola sau vant sau tiramisu. Habar n-am.

Cand am iesit impreuna s-au topit toate zapezile. In lumina felinarelor se vedeau fluturii albi, cerul era negru, copacii erau negri, tu erai rece. Si eu, eu eram racita. NU am sa te las sa pleci, nu imi permit luxul de a te pierde.

 Am nevoie de tine, am nevoie sa devi o constanta, am nevoie sa ma convingi ca echilibrul e bun, sa ma asculti cand vin suparata, sa ai rabdare sa imi termin propozitiile, am nevoie sa ma saruti pana imi pleznesc buzele, sa ma musti si sa ma strangi tare de tot in brate. Am nevoie sa ma ajuti sa uit, sa renunt, sa accept, sa ma impac cu unele lucruri, sa trec peste, sa ... . Am nevoie sa ajung acasa si, cand imi desprind parul, sa simt mirosul tau. Nu sa dorm cu capul in bluzele de asta vara, crezand ca pastreaza mirosul lui. De tine am nevoie, D. De tine.

 Si, daca, teoretic vorbind, lucrurile s-ar sfarsi intre noi? Daca, nu stiu, daca tu nu ai mai vrea, sau eu nu as mai vrea, sau Doamne Doamne nu ar mai vrea?... Daca, atunci ce?

Ne-am continua vietile asa ca inainte, eu, predispusa la depresie, intunecata si cu lacrimi in ochi, mancand inghetata la miezul noptii si plangand spontan, tu.... tu ce?

 Mi-ai zis ca din pacate ma placi. Sunt genul de om greu de iubit si de suportat, iar daca totusi, vrei, sau involuntar, o faci, ar trebui sa zici multe rugaciuni inainte. Sunt retardata din punct de vedere social, cand ies in lume fac ca o descreierata, nu am pic de romantism sau de rabdare in mine, incerc sa imi inec amarul in probleme de chimie si de matematica, citesc tratate de medicina din care cu greu inteleg ceva, traiesc haotic, nu sunt atenta la nimic si ma intereseaza prea putine.

Nu am rabdare sa te lasi sa termini ce ai de spus, dar am pretentia sa fi fascinat de tot ce iti povestesc eu. Nu stiu sa zic Mersi, ci doar Stiam, nu zic E frumos, spun E ok, Esti ok, A fost ok. Si imi e frica. Imi e frica sa ma leg de tine, pentru ca stiu ca daca te pierd o sa patesc la fel, o sa imi pun iar castile in urechi si o sa ascult 50 ways to say goodbye.

Si, Dumnezeule, m-am saturat pana peste cap de lacrimi, tequilla si Bailey's, vreau sa fiu din nou normala si fericita cum eram pana acum 4 luni, vreau sa pot sa ascult Taylor Swift si alte Disney shit. Si tu, tu esti biletul meu spre tot ce inseamna banal, dar un banal fericit pe care mi-l doresc din suflet. Esti sansa mea sa incep anul cu bine, I won't screw this up. Te sarut, honey.

Ah, si serios, chiar fac eforturi sa fiu draguta si normala. Stiu ca nu imi iese. Please, deal with it.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu