Have a nice day!

joi, 3 ianuarie 2013

Lucruri simple

Imi aduc aminte, intr-o zi, m-am indragostit si eu de cel mai extraordinar baiat din lume. Era magnetic, viu, cald, magic. Avea aura asta in jur, o stralucire, o transparenta cutremuratoare. Intr-o noapte, imi aduc aminte, am fost pe plaja si am dansat cu el, si un prieten canta la chitara. Stiu, stiu fiecare pas ca si cum se intampla totul din nou si din nou:

A intins mana, o mana bronzata, arsa de soare, si m-a ridicat din nisip. Nu mai dansasem niciodata blues, nu mai dansasem niciodata pe plaja, in picioarele goale. Era 2 dimineata si nu se auzeau decat chitara, valurile, respiratia lui relaxata. Stiu ca ma impiedicam in nisip si in degetele lui, in scoici si in pietre, dar era acolo, lipit de mine. Stiu ca simtea cum tremuram pana in nucleul fiecarei celule, ca vibram cum vibreaza corzile de chitara.

Imi aduc aminte cum stateam si tremuram in asteptarea rasaritului, primul meu rasarit pe plaja, si cum m-a luat in brate, m-a smucit spre el, dar totusi nimic vulgar, nimic violent. Stiu a doua zi, am fugit dupa el in picioarele goale pe scari, am intrat la el in camera si m-am asezat pe pat. Imi aduc aminte cat de atenta eram la miscarile lui, cum isi lua cartea si o punea in bagaj, cum isi impacheta prosopul si isi umfla perna. Era electric, perfect. Si am dansat iar, pe balcon, si iesisera turistii la geamuri si se uitau la noi. 

Pentru o secunda, 2, 9, am fost centrul Universului. noi am fost nucleul, in jurul nostru au gravitat soarele, luna. Si pana la anul, cand urma sa ne vedem, era atat de mult, o vesnicie. O vesnicie fara el...Mi-a fost frica ca nu o sa-mi revin dupa el, aveam impresia ca viata mea se sfarseste pe plaja aia, in camera lui, pe balcon. 

L-am privit plecand, cu bagajul in mana, inconjurat de familie, prieteni, prietena.
Eu stateam stinghera, dramatica, voiam sa plang dar era prea multa veselie in jur. Ii uram pe toti, ca radeau, ca ma faceau si pe mine sa rad, voiam sa inchid ochii, sa ma intorc pe plaja, sa fiu cu el.


A plecat, a plecat si in doua saptamani l-am uitat. Am si acum niste foi scrise de el, un scris ordonat, citet, incomparabil mai imgrijit decat al meu. Romana era materia lui preferata, scria cu pix negru la romana. Stiu ca i-am dat pixul meu negru, si de atunci, la biologie scriu si eu cu negru. Stiu ca m-a fermecat bunatatea lui, rabdarea lui, verticalitatea lui. Stiu ca acum e student, stiu ca a fost ziua lui si nu i-am zis nici macar La multi ani. Stiu ca inca intreaba de mine, stiu ca poarta ochelari si nu mai are parul atat de lung ca atunci.

Imi aduc aminte, anul urmator, m-a invatat sa joc tenis, si cand voia sa ma bage cu capul in apa, imi lasa mereu ochii afara, sa nu imi curga lacrimile de la apa sarata. Nu putea sa fie rau, sa provoace nici cea mai insignifianta durere. Am ramas prieteni, desi l-am invidiat intotdeauna, pentru viata lui perfecta, pentru cat de talentat era, cat de inteligent era, pentru ca stia sa cante la pian, chitara si vioara, stia franceza, engleza, germana, era olimpic la romana si istorie. As fi vrut sa fiu el, sa am viata lui, corpul lui, sa locuiesc unde locuia el. 

L-am urat pentru cat de bun era, pentru faptul ca era perfect fara niciun efort, nu cunostea ura, invidia, nu injura niciodata, sub nicio forma, nu se enerva, nu tipa, era paine calda. Nu am putut niciodata sa ma bucur pentru el, sa il felicit pentru ce a reusit sa realizeze. L-am uitat, l-am uitat ani buni, l-am uitat pentru ca mi-ar fi fost, imi este imposibil sa gasesc ceva asemanator. Si nu am spus niciodata nimic despre el, pentru ca a fost de mult si a fost putin dar a fost suficient.

Pentru ca m-a facut sa cred in ceva mai mult decat mine si fortele mele proprii, m-a convins ca e in regula sa ceri ajutor, dar e gresit sa regreti. Mi-a spus ca ne vom intalni, ca lumea nu e chiar atat de mare. Ne-am mai intalnit de-atunci, nu stiu daca e la fel, dar eu cu siguranta sunt alta. 

La multi ani, V! Iti multumesc.



Un comentariu:

  1. O mărturie uimitoare despre un vrăjitor care mi-a adus soția înapoi. Numele meu este Wallace, locuiesc în SUA și sunt fericit căsătorit cu o soție frumoasă și îngrijitoare, cu trei copii. O problemă foarte mare a avut loc în familia mea acum cinci luni, între mine și soția mea. Atat de groaznic incat a dus cauza la tribunal pentru divort. A spus ca nu a vrut niciodata sa stea cu mine din nou ca nu ma mai iubeste. Ea mi-a împrăștiat casa și mi-a făcut pe mine și pe copiii mei să treacă prin mai multe dureri. Am încercat tot ce mi-a fost posibil să o iau înapoi, după ce am cerșit foarte mult, iar ea a confirmat că ea și-a luat decizia să nu mă vadă niciodată. Într-o seară, am întâlnit un prieten care mi-a cerut soția. I-am explicat toate lucrurile, el mi-a spus că singura modalitate prin care pot să-mi aduc soția înapoi este să vizitez o vrăjitoare, pentru că a lucrat cu adevărat și pentru el. Nu am crezut niciodata in vraja, dar nu am avut nici o optiune decat sa-i urmez sfaturile. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a vrăjitorului pe care l-a vizitat. În dimineața următoare am trimis un e-mail la adresa și vrăjitorul mi-a asigurat că îmi voi lua soția în trei zile. O declarație uimitoare! N-am crezut, a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. În cea de-a doua dimineață, surprinzător, soția mea care nu mi-a sunat în ultimele cinci luni mi-a chemat să-mi spună că se întoarce așa a revenit în aceeași zi cu multă dragoste și bucurie și ea și-a cerut scuze pentru greșelile ei Durerea pe care mi-a provocat-o eu și copiii mei. Apoi, din acea zi, relația noastră este acum mai puternică decât oricând, cu ajutorul unei vrăjitoare. Vă sfătuiesc să vizitați același email {drogudugusolutionspell@gmail.com}, dacă vă aflați într-o astfel de situație sau dacă aveți vreo problemă legată de "a vă aduce înapoi sau de a primi promovarea în biroul dvs., vorbiți și Ascultați sau aveți orice fel de boală, cum ar fi cancerul, HIV SIDA, sau orice fel de dezabilități Contactați-l astăzi pe acest e-mail: drogudugusolutionspell@gmail.com

    RăspundețiȘtergere