Have a nice day!

vineri, 4 ianuarie 2013

Pentru tine

"If you love me
With all of your heart
If you love me,
I'll make you a star in my Universe."

Asa vreau sa ma iubesti, iubitul meu: cu toata inima. Eu, eu nu te iubesc, eu nu am sa te iubesc, eu nu iubesc.
Dar tu, iubitul meu, iubeste-ma. E asa usor sa fiu iubita: sunt cel mai dulce lucru care ti s-a intamplat, sunt atat de frumoasa si atat de perfecta, poate chiar prea buna pentru tine, as zice eu... Dar Tu iubeste-ma... iubeste-ma mult, iubeste-ma chiar daca te ignor si esti un fel de catelus, un accesoriu. Iubeste-ma, stiu ca ai face orice pentru un sarut, stiu ca te topesti tot cand ma uit la tine, stiu.. te vad. Esti jucaria mea draguta, o papusa , o marioneta.

De cand am descoperit ce usor o femeie poate cuceri un barbat, mi-am facut singura un cer doar al meu, si mi l-am umplut de stele. Unii le-ar zice trofee, eu.. eu le numesc simplu: crime. Am ucis cu sange rece, am ranit barbatii mai rau decat daca le-as fi infipt un pumnal in inima. Hahaha. Si mi se pare atat de amuzant... o veselie bolnava ma cuprinde cand ii vad indragostiti, vulnerabili, gata sa faca orice... Cum iti cad la picioare pentru un sarut, sau pentru o atingere. Si cum fac pe durii... cand defapt sunt niste  mamaligi. Hahaha.

Sunt accesorii. Iti cara sacosile, deschid usa, inchid usa, platesc consumatia, ne jucam cu ei, ii folosim cat inca ne atrage trupul lor, cat inca ii vedem cum se infierbanta cand ne vad noua sanii, coapsele. Dar atat. Nu o sa-mi permit luxul de a ma indragosti, aduce numai neplaceri. Rar se intampla sa fiu iubita de cel pe care il iubesc, si oricum am iubit doar o data, si oricum... oricum nu e prea placut. Sunt ipocrita, sunt egoista. Iubiti-ma voi pe mine, de ce sa va iubesc eu pe voi? Hahaha.

Ma enervati uneori. Imi spuneti ca pot sa duc si singura sacosa sau sticla de apa. Dupa ce ca sunteti inutili in marea majoritate a timpului, rar stiti sa ascultati si sa va dati bine cu parerea, mirositi a bere si aveti 3 tricouri, ne mai si spuneti sa facem singure. Eu fac singura ceea ce stiu ca voi nu sunteti in stare, sau ceea ce sunt convinsa ca fac mai bine decat voi. Dar ar fi cazul, ca la treburile impersonale sa dati si voi o mana de ajutor, cavalerilor.

Ah, iubitul meu, scuza-ma. Da, da, vesnicele mele pretentii imposibile. Iubitule, te rog, taie o felie de prajitura, si adu-mi in camera.

Barbati.. barbati... barbati. Plangem dupa voi, suntem in stare sa facem orice, ne aranjam si ne imbracam cum va place voua, ne culcam cu voi desi uneori nu vrem, doar doar va convingem sa ramaneti, sa nu ne parasiti. Duceti-va dracului. Nu o sa ma culc cu niciunul dintre voi daca mi se impune, voi o sa va rugati de mine. Si ca mine, sunt multe. Fetelele ca mine nu o sa planga dupa voi, fetelele ca mine se vor desparti de voi, va vor ucide. Hahahaha.

Pentru tine, iubitule, pentru tine... Iubeste-ma iubitule, ah, sa speli si farfuria te rog, a ramas prajitura pe ea.


E FICTIUNE. NU ARE ABSOLUT NICIO LEGATURA CU MINE SAU CU TRAIRILE MELE, DECAT PANA LA UN PUNCT. NU SUNT CINICA.


http://www.youtube.com/watch?v=5sRUPveRFkc


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu